ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 14:42




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 32 - Reddende engel
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 10:38 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
In het begin word je werkelijk meegesleurd in het verhaal. Het sprak me echt aan: hij, de gevangene, die het moois in zijn meesteres ziet.
Helaas blijft zij gedurende het hele boek preuts en terughoudend. Uiteindelijk vond ik er niks aan. Het was wel middelmatig, maar echt niets bijzonder, er wordt te lang doorgedraafd op haar imago als domineesdochter. Als uiteindelijk de ontknoping komt, gaat dat allemaal veel te snel. Jammer.

Mijn cijfer: 4

Frenia d.d. 23-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Haha, zijn we het weer heerlijk oneens.
Ik heb helaas geen aanvullend commentaar in mijn dbase staan, maar ik zag wel dat ik hem 2 keer heb gelezen (1 mei 2002, 18 januari 2003). Blijkbaar vond ik hem beide keren beregoed. Leuk hè.

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 24-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Deze heb ik met veel plezier gelezen: schitterend verhaal, zowel held als heldin hebben een sterk karakter en zij kiest uiteindelijk voor wat echt het belangrijkst is: de liefde!

Morganne d.d. 10-08-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een geweldig boekje. Leuk verhaal, leuke hoofdpersonen (Susannah en Ian) die echt voor elkaar gemaakt zijn. Ik werd helemaal meegezogen in het verhaal en ik heb hem ook in een dag uitgelezen.

Mijn cijfer: 8,5

Mascha d.d. 01-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Weer een heerlijk boekje!

Heerlijk te lezen hoe Ian (die overigens geweldig is) een preutse domineesdochter laat ontdooien.

Het verhaal leest als een trein. Eén minpuntje: het had nog wel wat langer mogen duren! De harstocht is geweldig en er zitten grappige stukjes in.

Mijn cijfer een 8 ½.

Sonja d.d. 02-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------

1769 Amerika. Ten onrechte tot poging tot moord veroordeeld, wordt Ian Connelly als dwangarbeider in Amerika verkocht.
Na mishandeld te zijn komt hij terecht bij Susannah Redmon, die met haar vader en drie zussen op een boerderij wonen. Ian is een markies en dus helemaal niet gewend om op een boerderij te werken en begaat heel wat fouten. Al snel gaat hij met Susannah, het grijze muisje, naar bed. Hij voelt zich immers tot haar aangetrokken. Ian is vastbesloten zijn problemen op te lossen, maar laat zich door Susannah afleiden.
Susannah is de ene keer warm, dan weer koud. Ian is gewend dat er naar hem geluisterd wordt en kan dus moeilijk bevelen opvolgen. Ook behandelt hij Susannah niet altijd even correct.

Goede erotiek, een lach en een traan, origineel verhaal met goede dialogen en interessante nevenpersonages.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 07-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling