ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:38




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 10:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een leuk boekje met een leuke heldin (Mary Kate) en een lekkere spanjaard (Diego). Wat is vooral leuk vond aan Mary Kate is het feit dat ze iets zegt voor ze nadenkt. De dialogen tussen beide zijn leuk, maar niet echt knallend. Erotiek komt er niet veel in voor, maar ik heb het ook niet gemist. Ik vond alleen het einde niet zo super.

Mijn cijfer: 7-

Mascha d.d. 08-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Tzjaaaaa... Geschenk uit de hemel... ik dacht echt dat het een geschenk uit de hemel was! Hier ziekjes op de bank zitten en dan zo'n boekje lezen... ik dacht dat het niet beter kon! Het begon zoooooo geweldig!!!! Echt mjam *kwijl* *kom-maar-hier-met-die-Spanjaard-zeg*...
Ik ging helemaal op in het verhaal... *zwijmel* ik dacht even: omg!!! Dit is de beste CL ooit!!
Tot ik op pagina 129 aankwam... Lees ik daar even iets wat me totaal uit mijn humeur haalde, namelijk:

Plotseling werd alles haar duidelijk. Ze hield van hem.

Aaaargghgrrr.... moest dat er nu bij staan? Dat 'besef' kwam zo veel te snel he! Het past ook helemaal niet bij het karakter van de heldin, ze is zo stoer en na 1 kusje zou ze plots 'van hem houden'...
Bah, ik ben teleurgesteld. Het was zo goed. Stomme gedachten op pagina 129 ook...
Natuurlijk was ik een beetje op mijn hoede na pagina 129, maar het ging best nog. Het viel dus mee, hoor... Diego Montoya bleef ofkors wel jammie... Alleen op het eind werd er nog even een slechterik tussengesmeten, zo op de laatste 10 pagina's. Dat was niet nodig geweest, maar ja, wie ben ik?
Al bij al, deze CL is toch behoorlijk hoor... Tja, mannen die Diego heten en zo heerlijk Spaans zijn, wie kan daar nu aan weerstaan?

Fester d.d. 03-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Gossie! Wat een verschil in één serie. Het eerste boekje vond ik top; het tweede was slecht en dit is weer matig. Wat me opvalt is dat ik deze drie verhalen op zich wel goed vind, alleen zijn ze niet zo goed geschreven of vertaald.
Maar nu had ik zo iets van yes! Het gaat om de knappe Spaanse kapitein Diego die de vorige boekjes al regelmatig aan bod kwam en daar een van de heldenrollen voor zijn rekening nam. Nu, in zijn eigen verhaal, viel me dat erg tegen. Het leek wel of hij een heilige was. Het boekje gaat tenslotte half over de heilige maagd Maria en Maria Magdalena ...
Het was aardig om te lezen maar dan houd het ook op,

Mijn beoordeling: 7-.

Nicole d.d. 11-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Kapitein Diego Montoya, die al in de vorige twee delen van deze reeks voorkwam, redt Mary Kate O’Reilly uit handen van piraten. Doordat zijn beschermheilige Maria Magdalena aan hem verschijnt, is hij in staat om zichzelf, zijn schip en zijn bemanning veilig te houden. De bemanning echter denkt dat hij bezeten is door de duivel en willen de Spaanse inquisiteurs erbij halen.
Diego is te vroom naar mijn mening. Hij heeft amper moeite zichzelf te beheersen ten aanzien van Mary Kate. Er komt dan ook weinig of geen erotiek in voor.
Mary Kate is een Ierse furie die haar mannetje weet te staan en zelfs piraten aankan. Er komen ook enkele emotionele momenten in voor, vooral wanneer ze weer elk hun eigen weg gaan. Ook de hoofdpersonages uit de vorige twee delen komen aan bod. Om hun achtergrond en relatie tot Diego beter te begrijpen kan ik aanraden eerst die delen (CL 554 en 549) te lezen.

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 14-07-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling