ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:20




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuk verhaal met een hele leuke relatie tussen de twee hoofdfiguren. Helaas ontmoet het paar elkaar pas op blz. 100 of zo, waardoor er wat minder ontmoetingen tussen de twee zijn. Als ze elkaar echter eenmaal ontmoet hebben, hebben ze een grappige relatie en gelukkig is het verhaal zeer goed geschreven, dus die 100 bladzijden zijn bepaald niet vervelend.

Petra d.d. 29-05-2003

--------------------------------------------------------------------------------

Aardig verhaal, maar de verhaallijn had wat spannender gekund. Hij zoent haar te pas en te onpas en is helemaal weg van haar, maar vraagt haar nooit naar de dood van zijn vriend. Pas in het laatste hoofdstuk en dan is er ook direct de oplossing.

Mijn oordeel: redelijk

Saskia d.d. 23-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk en goed vervolg op CL 191. De vriend van Noah heeft zelfmoord gepleegd en Noah verdenkt Augusta ervan.
Augusta is een vouw (28 jaar) die zich helemaal niet aan de regels houd. Noah is echt een leuke man, die ik graag zelf zou willen hebben.
Ze ontmoeten elkaar pas redelijk laat, maar elke keer als ze elkaar ontmoeten is het erg leuk om te lezen. Ik vond het wel jammer dat Noah haar niet meteen met zijn verdenkingen confronteert. Alles komt uit in het laatste hoofdstuk. Het is een leuk verhaal dat wel spannender had kunnen zijn.

Mijn cijfer: 8

Mascha d.d. 25-01-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Als de vriend van Lord Noah Edenhall (broer van Robert uit CL 191) zelfmoord pleegt om een vrouw, is Noah vast van plan achter haar identiteit te komen. Hij vermoedt dat Lady Augusta Brierley, die haar eigen geheim heeft, de schuldige is. Het verhaal stelt eigenlijk niet veel voor. Noah en Augusta draaien steeds om elkaar heen, vertrouwen elkaar niet. Het verhaal kabbelt voort. Pas op het einde kom je te weten wie verantwoordelijk is voor wat. Nevenpersonages Christian en Leonore krijgen elk hun eigen verhaal.

Beoordeling: 6,5

Martine d.d. 14-03-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling