ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 14:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:18 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Nou, het verhaal van Arthur en zijn ondergang kent iedereen wellicht..., dat is het dus..., alleen flink opgepept!!! Boordevol hartstocht. Hij is een uitermate innemend personage.
Ik was eigenlijk bang dat het gewoon een verhaal over Arthur zou zijn, maw eentje dat ik al kende, maar het was lekker verrassend en Arthur en z'n tafel komen er natuurlijk wel bij, maar zijn niet het belangrijkste!!!

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 18-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De eerste helft van het boekje vond ik een stuk spannender dan de tweede helft. Zij is een wat onhandige tovenares en in het eerste deel is haar eigenwijzigheid erg grappig. Hij is een stoere krijger die onder haar betovering raakt (letterlijk). In het tweede deel wordt zij wat dommig en wordt het nogal irritant dat zij haar vertrouwen zo makkelijk aan de verkeerde personen geeft (wat de voorspelling dat zij een grote tovenares zal worden enigszins op de helling zet). Al met al vond ik het geen geweldig boekje, maar door het eerste deel wordt een hoop goed gemaakt.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 22-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een Camelot-en-King-Arthur-verhaal.
Alles draait rond Riana die er opgroeide en heks wil worden. Per ongeluk betovert ze Penawulf die haar prompt, tegen haar wil, tot zijn echtgenote maakt. Ze wordt gedwongen in zijn dorp te blijven maar ze doet haar best te ontsnappen om naar Camelot terug te keren.
Er zit heel wat magie in dit boekje, helaas niet tussen beide hoofdpersonages. Beiden zijn nogal egoïstisch aangelegd. Er is ook heel wat actie, verraad, en er zijn slechteriken bij de vleet. Er komt ook wat erotiek in voor. Dit verhaal komt meer op me over als een fantasyroman dan een historische roman.

Beoordeling: 5

Ik twijfelde of ik deze beoordeling wel zou plaatsen omdat er op het BD-forum al genoeg over dit boek staan. Ik heb het toch maar gedaan omdat het toch heel wat verschilt van de andere meningen

Martine d.d. 07-12-2009

---------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling