ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 10:44




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ook zo'n heerlijk boek. De helden zijn zeer aan elkaar gewaagd. Zij kan over het algemeen zeer goed haar eigen boontjes doppen en doet lekker wat ze zelf wil. Samen vormen ze een sterk team. Heerlijke erotiek en leuk verhaal.

Mijn cijfer: 8,5

Hélène d.d. 11-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is een van mijn superfavo's!
Vooral in het begin vindt er een gebeurtenis plaats die je niet snel in een andere HR zal tegenkomen en de manier waarop Leisha daarmee om gaat al helemaal niet. Geweldig goed verhaal en zeer goed uitgewerkt. Naar mijn mening het beste deel uit de serie (die in z'n geheel gewoon goed is).

Mijn cijfer: 9,5

Petra d.d. 23-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek uit de Bass-familiereeks gaat over Leisha Bass, dochter van Harmon en Amanda, en over Kenitay, de halfbloedzoon van Emily uit CL 122.
Kenitay zit in moeilijkheden. Hij wordt van moord beschuldigd en hij denkt dat zijn familie hem in de steek gelaten heeft. Na heel wat moeilijkheden en avonturen voor de eigengereide Leisha, beseft ze dat ze van Kenitay houdt.
Het verhaal draait vooral rond wraak. Er is veel spanning, ook thema’s als verkrachting worden niet geschuwd. Pittige dialogen, Kenitay en Leisha zijn voor elkaar geboren. Er zijn mooie erotische scènes. Spil van de hele familie is Harmon Bass, die in dit verhaal al 24 jaar getrouwd is met Amanda. Het is mooi om te lezen dat het koppel na al die tijd nog stapelverliefd is.

Beoordeling: 7,5

Martine d.d. 15-06-2010

------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling