ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 22:02




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 11:22 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wow, supergaaf boek. De cover klopt ook helemaal met het verhaal, die badscène gebeurt echt!
Beatrice is een vrouw die na de dood van haar ouders een moeilijk jaar achter de rug heeft en bijna verhongerd is. Ze heeft een goede opvoeding genoten en een fijne jeugd gehad. Op weg naar het kasteel komt ze Devlen tegen, hij is een sterke man die eigenhandig een fortuin heeft opgebouwd. Maar emoties laat hij nooit toe. Door haar onverschrokken gedrag en openheid raakt hij van haar onder de indruk.
Ze krijgt een aanstelling als gouvernante en zij en de jongen bouwen langzaam een band op omdat ze allebei wees zijn. Maar niet alleen de jonge hertog is in gevaar ook het hart van Beatrice loopt gevaar.

Boek met humor, passie, erotiek, Devlen is echt super (Bye bye Sigimore) en Beatrice is ook een super leuke en sterke persoonlijkheid.

Beoordeling: 10

Saskia d.d. 24-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal met Saskia eens, super boekje heerlijk om te lezen, het was zo erg dat ik nog niet in de gaten had dat ik in de tussentijd in een ijskoud bad zat te lezen, hatsjie.

Beoordeling: 9,5

Nicole 3 d.d. 17-02-2009

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een fantastisch verhaal! Vanaf bladzijde 1 zat ik er al helemaal in. Wat een leuke hoofdrolspelers en op Devlen kan je gewoon verliefd raken.
Met Beatrice is ook niks mis mee.
Het verhaal was nieuw en verfrissend, dat is zeker! Leuk hoe zij de kleine hertog beschermt. Het einde was niet voorspelbaar, want ik had het complot er helemaal niet achter gezocht.
Dus echt een fantastisch verhaal! Ik raad het zeker aan anderen aan!

Cijfer: 10

Chickening d.d. 04-10-2009

--------------------------------------------------------------------------

Schotland 1832. De arme Beatrice Sinclair kan als gouvernante gaan werken bij Devlen Gordon en zijn vader. Devlens 7-jarig neefje Robert is de hertog van Brechin en een weesje. Als er diverse aanslagen op Roberts leven gepleegd worden, neemt Devlen hem en zijn gouvernante mee naar Edingburgh. Wie is de dader?

Ik vond het een goed verhaal, met af en toe wat spanning. Devlen is een losbol met maîtresse, Beatrice is blut en uitgehongerd, toch geeft ze de moed niet op. Held van het verhaal is wat mij betreft Robert. Het verhaal draait dan ook voor een groot gedeelte rond hem. De relatie tussen Devlen en Beatrice wordt ook niet vergeten en er komen enkele pittige erotische scènes in voor.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 07-10-2013

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling