ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 14:55




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 13:40 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Weer zo'n moeilijk te beoordelen boekje... Dit boekje is zeker beter dan de Putney van vorige maand. Komt ook doordat het een middeleeuwer is en daar hou ik nou eenmaal van. Het is wel een erg dramatisch boekje.
Adrian is een echte man uit die tijd, stoer, ridderlijk, groot vechter (maar slaat hier soms in door). Heel erg verliefd op Meriel, vanaf het eerste moment. Meriel is een lief, meisje, maar naar mijn mening een beetje een drama-queen. Waarom dat is, lezen jullie wel, dat zal ik niet verklappen. In ieder geval had ik meer binding met hem, dan met haar. Maar allebei waren ze het net niet...
Veel drama in het boekje, soms ontroerend, maar net als de meeste Putney's mis ik de humor!!!!!!!! Humor vind ik persoonlijk een zeer belangrijk onderdeel in de boekjes en beide karakters hadden gewoon te weinig humor. Jammer hoor, want op zich zit het verhaal best goed in elkaar. Al hadden de acties van Meriel wat minder dramatisch gemogen.
PS: De erotisch scenes waren wel ok :-)

Mijn cijfer: 7+

Maaike d.d. 06-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boekje, maar fantastisch nee... En zij is inderdaad een drama-queen!!

Marissa d.d. 12-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een drama, dit boekje. 't is een oudje van Putney en nu pas in het Nederlands uitgebracht, maar wat mij betreft hadden ze het mogen laten.
Nu heb ik al een verschrikkelijke hekel aan geheugenverliesverhalen (het is zo'n makkelijke uitweg voor een schrijfster om problemen naar haar hand te zetten), maar als een 'heldin' haar geheugen kwijtraakt, weer terugkrijgt, maar dan weer is kwijtgeraakt wat daar tussenin is gebeurd, is bij mij de koek op en heb ik het helemaal gehad.
Toch is het jammer, want het verhaal en de karakters hadden zeker de potentie om tot iets bijzonders uit te groeien. Helaas koos Putney de weg van de minste weerstand en dat maakt het hele verhaal kapot. Jammer.

Mijn oordeel: Saaaaaaai

Petra d.d. 20-04-2006

--------------------------------------------------------------------------------

Hééél goed boekje. Mooi verhaal ook, in tegenstelling tot het vorige dat ik van haar gelezen heb zijn er ook geen stukken weggelaten (of toch niet merkbaar).

Adrian is wauw, ik snap eigenlijk niet waarom ze tegenstand biedt hoor...
Het las ook heel vlot.

Ik geef het een 9,5!

Ladybug d.d. 28-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Een mooi boekje. Adrian is een stoere, harde lieverd. Meriel is koppig mooi en liefdevol.
Wat mij stoorde was het geheugenverlies van Meriel...Daar hou ik niet zo van.
De humor is nihil, erotiek is redelijk, leuke bijrollen van de broers.
Het lees wel makkelijk weg

Beoordeling: 8

Nicole 3 d.d. 29-10-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling