ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 67 - Gevallen engel
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Sja... net zoals de vorige Rexanne Becnel die ik gelezen heb (reddende engel, geloof ik) vond ik deze echt wel leuk... althans het idee en het begin van het verhaal. Algauw werd me duidelijk dat dit boekje ongeveer in dezelfde categorie valt; volgens mij is de schrijfster geobsedeerd door kuise domineesdochters of vrouwen.
Wat me beter beviel: zij geeft véél sneller toe aan haar verlangens dan in het eerste boekje (wat ik toen een minpunt vond).
Wat me slechter beviel: de passages uit de bijbel hangen me de keel uit! BAH! Een beetje kan gaan hoor, maar teveel is teveel. Punt uit.
Hij is wel erg lekker, al vond ik het toch nogal belachelijk dat hij zich eerst de hele tijd weert tegen een huwelijk en plots is alles goed en gaan ze trouwen.

Mijn cijfer: 5,5, nee, toch liever: 6 (ik vond het wel een erg mooi einde, eigenlijk kreeg ik echt traantjes in m'n ogen)

Frenia d.d. 04-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tsja.... Abby wil graag, Tanner ook, maar geeft dat niet toe.
Dit had een prachtig verhaal kunnen worden, het speelt zich af in de 2e helft van de 19e eeuw, als de schrijfster ons lezeressen serieus genomen had. Ik had continu het gevoel dat ik in een kinderklasje zat waar het boek werd voorgelezen en ter plekke de tekst werd verklaard. Zelfs soms bij de erotische scenes! Alhoewel....
Het enige voordeel dat je hebt is, als een boek je niet zo boeit, dat je er heel lang mee doet. Ik heb m'n best gedaan de schrijfster een kans te geven: 't heeft 4 dagen geduurd voordat ik het uit had (natuurlijk wel geslapen en gewerkt)!
Ik zou dit boekje niet missen als ik het kwijt zou raken.

Hanny d.d. 30-04-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling