ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:44




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 53 - Vredesduif
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:04 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Zij is heerlijk koppig en ze gebruikt echt haar hersens om hem te slim af te zijn. Hij is heerlijk arrogant en aantrekkelijk.

Mijn beoordeling: Beregoed

Petra d.d. 21-04-2003

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel goed boek! Verrassende verhaallijn, pittige dame, zeer verliefde held. De erotiek is heel goed, heel verrassend, alhoewel het eigenlijk niet zo vaak gebeurt.
Een aanrader!

Mijn beoordeling: Heel Goed

Monique d.d. 13-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zinnenstrelend!! Als je deze roman nog niet hebt, raad ik je aan hem te proberen aan te schaffen!
De geschiedenis speelt zich af in de 12e eeuw, in Engeland. Vanwege de verschrikkelijke reden en manier waarop Joanna Preston haar moeder verloor, had zij zichzelf beloofd nooit van iemand te gaan houden en nooit te trouwen; zij wilde non worden. Haar jeugd brengt zij tussen de beschermende muren van een klooster door. Uit wraak op Jan Zonderland gaat Sir Rylan Kempe naar haar op zoek en wil haar uithuwelijken aan een van zijn baronnen, zodat de koning geen aanspraak kan maken op haar erfenis. Met die gedachte ontvoert Rylan haar (want zij wil per se niet mee) en creëert daardoor eigenlijk het avontuur van zijn leven.
Soms leken zij wel vijanden van elkaar. Hij een heerlijke, behoorlijk arrogante man en zij vrouwelijk scherpzinnig en beeldschoon. De erotische spanning was fabelachtig gevoelig en sensueel beschreven.
Van begin tot eind heeft RB mij in de spanning van haar verhaal gekoesterd.
Dit boek is het herlezen absoluut waard!!

Hanny d.d. 18-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erg goed boek! Sterk, weerbarstig vrouwelijk hoofdpersonage, verward mannelijk hoofdpersonage. Af en toe iets te voorspelbaar.

Mijn cijfer: 8+

Sara d.d. 18-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit me hier bij aan! Een heerlijk verhaal, boordevol emoties!
De intriges aan het hof zijn goed omschreven en de karakters zijn heerlijk! Joanna blijft volharden in haar belofte nooit te trouwen, Rylan in zijn poging de Koning dwars te zitten. Maar langzaamaan doen beiden een beetje water bij de wijn.
Tegen het einde, wanneer Rylan het hele verhaal van Joanna te horen krijgt en hij haar troost zat ik met tranen in mn ogen!! Echt een topper!

Mijn cijfer: 9

Nol d.d. 17-08-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk boekje, het verhaal is wat voorspelbaar, maarrrrrr

De erotische spanning tussen Rylan en Johanna is gevoelig en sensueel beschreven. Erg goed gedaan.

De naam van de koning Jan zonder land werkte bij mij wel een beetje als een koude douche.

Maar desondanks toch een boekje die de moeite waard is.

Mijn cijfer: 8 min

Sonja d.d. 16-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Matig boekje.

Speelt zich af in Engeland 1209. Verhaal over Joanna Preston en Sir Rylan Kempe. Ondanks alle lovende beoordelingen op CD vond ik dit boek toch niet zo goed. Ik ergerde me in het begin aan het haantjesgedrag van Rylan tegenover Joanna. En tot 20 pagina`s voor het einde vindt Joanna hem steeds een bruut, een monster, hardvochtig, meedogenloos etc. Gaandeweg het boek vind ik Rylan steeds beter uit de verf komen. Joanna weet zich goed staande te houden aan het hof, maar ik vind haar wel erg weinig vertrouwen in anderen hebben.
Verhaal was goed, erotiek goed, een verliefde Rylan erg goed. Bijfiguren zijn leuk maar niet erg aanwezig.

Saskia d.d. 18-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, deze verdiend van mij ook een 8, ik heb hem al een tijdje geleden gelezen en ik heb hem bij mijn stapel 'deze ga ik nog eens lezen' gelegd.

Martine d.d. 18-05-2007

Jaar 1209. Joanne heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was een bruut en haar moeder pleegde zelfmoord. Ze besluit het klooster in te gaan.
Als haar vader en zijn nieuwe familie overlijden, wordt zij de erfgename van een groot kasteel. Rylan Kempe besluit haar uit het klooster te ontvoeren om haar voor zijn eigen doeleinden te gebruiken. Hij wil haar laten trouwen met een man die zich ook afzet tegen Koning Jan, om zo zijn eigen macht te vergroten. Zelf is hij verloofd met Marilyn, een meisje dat nóg rijker is en nog meer land zal erven.
Joanne verzet zich hevig tegen de ontvoering en wil eigenlijk alleen maar terug naar het klooster. Zij heeft geen belang bij haar land. Na een nacht vol passie wordt ze meegenomen door de mannen van de koning.
De koning wil haar natuurlijk uithuwelijken aan een van zijn trouwe aanhangers. Aan het hof ontmoet ze Marilyn, die doodsbang is voor Rylan en absoluut niet met hem wil trouwen. Rylan voelt toch veel meer voor Joanne dan hij vermoedde en besluit haar bij de koning weg te halen.
Aan het hof spelen allemaal intriges, maar door een slim plannetje van Rylan en Marilyns vader komt alles aan het eind toch nog goed.

Mooi boekje.
Hij is een stoere knappe ridder en zij een schoonheid die niet op haar mondje is gevallen.
Erotiek is goed, alleen verder in het boekje komt het nog weinig voor.
De spanning tussen de twee is wel altijd voelbaar.

Cijfer 8

El d.d. 02-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling