ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 11:01 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Geen topper, maar beslist de moeite waard. Het boek begint heel spannend, zij overgeleverd aan een stel bandieten en hij als haar min of meer gedwongen redder. Het begin van het boekje leest lekker vlot weg waarin de personages het eeuwen oude "ik-mag-je-niet-maar-vind-je-wel-lekker"-spelletje spelen wat voor de nodige pittige dialogen zorgt. Echter na de helft worden werkelijk pagina's vol met allerlei krijgstactieken gegeven. Best wel een mood-killer! Maar ja, al met al leuk boekje.

Mijn cijfer: 7

Cleopatra d.d. 05-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vooral in het begin gewoon een aardig boekje. Hij is wel gelijk heel leuk, maar zij is zo bang en stilletjes. In het tweede deel gaat het allemaal wat beter met haar, hoewel ze nergens echt een leuk mens wordt. Hij wel, hij is onwijs leuk. Het leuke verhaal en de passie maken het weer goed, vandaar kritiek: goed.

Mijn cijfer: ook een 7

Petra d.d. 05-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rosalinde en Aric (Blacksword). Een prachtig stel. De manier waarop zij elkaar ontmoeten vind ik gaaf. Het verhaal speelt zich af in de 12e eeuw. Een genre dat mij wel aanspreekt.
Het verhaal kon ik lekker "weglezen". Alleen dacht ik soms wel: schiet nou eens op, vertel het dan..... Ik zeg natuurlijk niet wat! Lees het zelf maar. Ik zie de aanschaf van dit boekje beslist niet als miskoop!

Hanny d.d. 08-11-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling