ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:57




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:54 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boek. Er gebeurt wel veel met de geesten en de zoektocht van Lucas naar zijn verleden. Ze vallen vrij snel voor elkaar, terwijl ik dan nog niet precies weet waarom ze elkaar nou zo leuk vinden.
Er zijn meerdere romances in het boek, ook van de bijfiguren.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 27-03-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------
Wat kunnen meningen soms verschillen.
Ik vond het een draak van een boek. Allemaal zo vaag ... Geesten, geheugenverlies. Beetje zoetsappig en ongeloofwaardig allemaal. Ik vond dat er geen echte band tussen de hoofdpersonen ontstond. Nee, zij is geen schrijfster die op mijn favorietenlijstje komt.
Maar nogmaals smaken verschillen.

Mijn cijfer een 4.

Ellen d.d. 08-04-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een tijdverspilling.
Het leek zo'n leuk boekje. Het plot klonk erg leuk, maar niets is minder waar!
Lucas is misschien wel knap, maar meer ook niet. En het verhaal begon op zich wel goed, maar naarmate ik meer las irriteerde ik me meer en meer aan Lucas. En toen de fantasie van de schrijfster rare bochten ging maken, met schilderijen met geesten die op hem vielen en hèm "veranderden" plus geheimzinnige dranken, toen dacht ik... ik verspil mijn tijd als ik verder lees. Het interesseerde me gewoon totaal niet meer hoe het hen verder zou vergaan.

Erotiek: Slecht. Er was geen opgebouwde spanning.

Dialogen stelden weinig voor.

Cijfer: 5 (onder andere voor het bedenken van het plot, ook al was het om het daarna te verpesten. De rest was waardeloos).

Girly d.d. 04-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boek ook gelezen en je hebt gelijk, het gegeven op zich is niet slecht, maar de schrijfster heeft er met het uitwerken ervan niet veel van gebakken.

Marleen d.d. 04-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ja ik dacht ook dat het beter ging zijn.

Het was niet superslecht, maar meer ook niet (ik heb het uitgelezen en wist al op voorhand dat de butler niet deugde...) maar ik ben dan ook een "detective-fan"...

Cijfer: 6,5

Ladybug d.d. 05-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ook ik heb dit boek wel uitgelezen, maar ik vond er maar weinig aan. Het idee was natuurlijk geweldig, maar dat de schrijfster er zo'n ongeloofwaardig verhaal van heeft weten te maken verbaast mij. Ik zal het ook niet weer lezen. Ik hoop dat de boekjes die van haar mogen volgen toch van een betere kwaliteit zijn.

EyesOnly d.d. 22-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een zeer aangenaam boekje. Het verhaal was zo goed, dat ik het in een keer door kon lezen. Ik vond het heel leuk dat er andere relaties in opbloeiden. De bijrollen waren ook fantastisch en dat ze van een boef een heer wilden maken vond ik echt fantastisch. Ik kreeg er ook echt een Romeo en Juliet verhaallijn gevoel van. Heerlijk, een heel ander soort boek dan ik normaal lees.
Ik heb ook wel minpunten.
Ik vond hoofdrolspeelster Caroline Wainwright soms wel een beetje naïef en dom overkomen. Dat vond ik wel jammer. Hoofdrolspeler Lucas Devin vond ik zeer aangenaam. Hij had een leuk karakter, bijna wat je van je Robin Hood type kan verwachten. Een heerlijk boekje en zeker een aanrader!

Chickening d.d. 06-08-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was weer voor het eerst sinds een paar weken dat ik een boekje meteen uitgelezen heb.
Ik kan niet zeggen dat het een superhoogstaand boekje was, omdat de plots wel een beetje vaak uitgesteld werden (veel ‘vertel-ik-je-later-wel-momenten’), maar het las wel lekker weg en ik ervoer het zeker niet als storend.
Wel een beetje voorspelbaar eind (nee, niet Ik hou van jou ...)!
Als dit haar eerste boekje is, dan kunnen we zeker nog wat verwachten van deze schrijfster.

Ik geef het een 8

Miranda d.d. 14-09-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boekje eerst heel leuk. Later, toen het schilderij op Lucas hoofd viel, vond ik hem (Lucas) niet zo leuk meer en dus het boekje ook niet.
Ook het hele gedoe van de duiveluitdrijving en het moeras en de achtervolging in de tuin leek een beetje meer op een misdaadroman (op een knullige manier), want ik vond het niet spannend en het was een beetje te voorspelbaar.
Het zou veel leuker geweest zijn als Lucas lekker lomp en knullig bleef en het verhaal zich daar meer op geconcentreerd had, dan de hele heisa eromheen.
Ook geeft Caroline te snel toe dat ze van hem houdt (???). En dat hij altijd bij haar terug mag komen. Dit was iets minder in mijn ogen. Caroline maakt het Lucas te makkelijk.
Waar blijft het overwinnen van de liefde?

Cijfer: 6

Zeemeermin d.d. 14-10-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel goed boek en heb er zeer van genoten.

Mijn cijfer voor dit boek is dan ook een 8,5.

Denise d.d. 16-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------

Caroline Wainwright moet binnen een week getrouwd zijn, anders ze is haar erfenis kwijt. Haar oom Theodore komt haar te hulp en haalt een man, Lucas Davin, uit de gevangenis die hij zal opleiden tot een echte heer en dan met Caroline kan trouwen.
Ik vond het een origineel gegeven. Toch was het helaas een voorspelbaar boek. De hoofdpersonages zijn nogal op zichzelf gericht, wat egoïstisch zelfs. Erotiek is er wat te weinig. Er is ook nog een kleine nevenromance. Het gedoe met de geesten vond ik niet gepast.

Cijfer: 6

Martine d.d. 05-10-2012

---------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling