ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:52




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Een geweldig verhaal! Adam en Gabriella, twee intelligente mensen, maar ook zo naïef. Die naïviteit is leuk voor ons, want hierdoor krijgen we geweldige scènes te 'zien'.
Zij is zo openhartig, hij is zo achterdochtig en in het verleden teleurgesteld.
Waardoor hun hevige onenigheid (wantrouwen en bittere teleurstelling) uiteindelijk werd opgelost, vind ik prachtig gevonden. Ik dacht wel dat het zo zou gaan, maar de denkwijze van Adam en Gabby lag op een wat hoger niveau dan het mijne!
Tot mijn plezier heb ik weer een sierraadje in mijn boekenkast!

Hanny d.d. 01-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Over juweeltjes gesproken!
Ik ben het helemaal met Hanny eens. Wat een geweldig mooi boek.
Gabby, die de mannen op een manier aftroeft waar ik nog wat van kan leren, de achterdochtige Adam, wiens gevoelens worden beschreven zodat de tranen je soms in de ogen schieten (3 diepe zuchten).
Ik vind het verhaal (bere)goed, het plot geweldig en het einde........... wauw!

Mijn cijfer: een dikke 9

Anne-Marie d.d. 07-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje. Gabby is een intelligente vrouw die absoluut niet wil trouwen. Adam is een heerlijke vent die behoorlijk achterdochtig is ten opzichte van iedereen.
Gabby brengt het zoontje van Adam bij hem terug, en als dank wil hij haar geld geven wat ze niet aanneemt. Haar vader grijpt in en zorgt ervoor dat Gabby een seizoen krijgt van Adam. Gabby en haar vader trekken bij Adam in.
Redelijk snel houden ze van elkaar, maar Adam is te wantrouwend ten opzichte van Gabby en stoot haar van zich af. Hoe het uiteindelijk weer goed komt is schitterend... diepe zucht.

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 05-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Dit boek heb ik ook weer in 1 ruk uitgelezen en het is een schitterend boek!

Hij: supermannelijk, eigenwijs, koppig en wantrouwend.
Zij: Naïef, openhartig, supereerlijk, intelligent, koppig, humoristisch en goed van de tongriem gesneden.

Vooral Gabriella vond ik hartverwarmend. Wat heb ik zitten schaterlachen om haar rare uitspraken. Heerlijk. Ze is openhartig en zet Adam goed op zijn nummer door haar eerlijkheid en omdat ze wars is van conventies. Voordat hij het weet is Adam volledig in de ban van Gabby. Maar oude gewoonten slijten niet snel en als hij haar wantrouwt en veroordeelt, maakt hij bij Gabby wat stuk. Het einde is spannend (ik zat zogezegd op het puntje van mijn stoel ha ha) en hartverwarmend. Ik heb zitten schaterlachen en heb met een brok in mijn keel zitten lezen.

De humor is goed, dialogen spetteren, erotiek is om van te smullen en ze zijn heerlijk verliefd op elkaar. Will, de zoon van Adam, is een superschat en ook de vader van Gabriella is een leuke bijfiguur.

Ook in dit boek concentreert het verhaal zich helemaal op de hoofdrolspelers. Je gaat helemaal op in het spanningsveld tussen die twee. Alles er omheen, de verhaallijn en de bijfiguren zijn een perfecte ondersteuning, maar voeren nooit de boventoon.

Deze schrijfster is een absolute aanrader!

Saskia d.d. 05-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Gabriella Spencer is een onafhankelijk denkende vrouw, die op een dag een verdwaald jongetje terugbrengt naar zijn vader, Graaf Aden Drake.
Als beloning krijgt ze 10.000 pond, maar die neemt ze niet aan. Ze vindt het zelfs een grove belediging.
Haar vader en de graaf komen samen tot een besluit en even later trekken ze bij de graaf in. Hij zal haar begeleiden tijdens één seizoen. En zij moet haar vader beloven dat ze haar best zal doen om een geschikte echtgenoot te vinden. Maar daar heeft ze een zwaar hoofd in.

Jeetje! Wat heb ik genoten van dit verhaal, een echt juweeltje! Twee erg leuke hoofdpersonen: een zeer charmante en knappe Aden en Gabriella weet haar mondje wel te roeren. Leuke humor, heerlijke bijrollen van zijn zoontje en zijn vriend de Markies.

Beoordeling 9.

Nicole d.d. 01-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Hier kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn! Ik heb dit boek al verschillende keren gelezen. Een juweeltje!

Joyce d.d. 03-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling