ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL Special Zoete waanzin
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:50 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Pfff........in éénh adem uitgelezen! Geweldig boek.

Hij: knap, onconventioneel, passioneel aangetrokken tot Kaitlin en wil alles doen om haar de zijne te maken.
Zij: knap, onzeker door alles wat haar in het verleden is overkomen, passioneel aangetrokken tot Evan en wil alles doen om die aantrekkingskracht te ontlopen. Evan staat dat niet toe; ze zijn verwante geesten en hij zal alles doen om de barrières te beslechten die hun uit elkaar houden.

De hoofdpersonen staan echt midden in het verhaal. Je wordt meegetrokken in de aantrekkingskracht voor elkaar. De bijfiguren dragen bij aan een goed verhaal, maar voeren nergens de boventoon. Aan de ene kant de goede mensen waarmee Kaitlin zich omringt en aan de andere kant de slechte mensen die haar gebruiken om er zelf beter van te worden.

Lezen!

Saskia d.d. 03-02-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een heel goed boek. Het verhaal is meeslepend. Ik heb het in één ruk uitgelezen.

Van mij krijgt hij een 8.

Martine d.d. 22-11-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een goed verhaal.
Het is wel grappig hoe Kaitlin in het begin hele gesprekken voert met zichzelf.
Ook vond ik Elsa, Nat en Ben hele leuke bijfiguren. Ze zijn net als Kaitlin buitenbeentjes en ze probeert ze dan ook zoveel mogelijk te beschermen. Ik vond het wel jammer dat er niets meer over hen werd gezegd vanaf het moment dat Kaitlin terug bij haar familie woonde.
Ook het geheim van James en Nelson was goed gevonden. Tot helemaal op het einde had ik geen idee wat het was.
En dan natuurlijk ook de spanning tussen Kaitlin en Evan. Het is echt een spel van aantrekken en afstoten. Ze voelen zich beiden heel erg tot elkaar aangetrokken en Evan is er dan ook meteen van overtuigd dat ze samen horen. Maar Kaitlin is ervan overtuigd dat ze nooit samen kunnen zijn (omwille van haar 'krankzinnigheid' en nog een andere reden die ik niet ga verklappen). Daarom probeert ze Evan zoveel mogelijk te ontlopen. Toch is zij de eerste om toe te geven dat ze van hem houdt en is hij dan weer degene die de woorden niet durft uit te spreken.

Mijn cijfer: 7,5

Stefanie d.d. 07-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling