ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 20:53




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:51 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Genre: Noormannen.
Tja, wat zal ik ervan zeggen? Ik had me verschrikkelijk op dit boekje verheugd na de andere twee boeken die ik van haar had gelezen. Maar deze haalde bij lange na niet dat andere niveau.

Leah is vanaf haar tiende jaar in een klooster opgegroeid, nadat ze samen met haar moeder van haar wrede vader is gevlucht. Op haar moeders sterfbed belooft ze nooit haar identiteit te verhullen. tien jaar later verlaat ze het klooster om in het armenhuis van Baron Gavin de Bec te gaan werken. Ze worden verliefd op elkaar, maar doordat Leah nooit haar identiteit kan verhullen vlucht ze. Drie jaar later vindt Gavin haar weer (en hun inmiddels geboren dochter, waar hij niets van weet) en ze leefden nog lang en gelukkig.

Je leest het hele boek een beetje van een afstand. Je raakt niet echt betrokken. Leah is wel heel erg bleu, ze stamelt en stottert het hele verhaal. En ze is zooooo edelmoedig en behulpzaam. Bleeh. Gavin is een echte ridder, maar met een klein hartje. Hij ziet het verraad onder zijn neus niet door zijn blinde vertrouwen.

Een redelijk boek, een magere 6,5.

Saskia d.d. 07-02-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Ooh, deze vond ik juist heel leuk! Ik weet niet precies meer hoe het ging, maar deze naam, ‘Leah’ dus, is mij heel lang bijgebleven en dat op een positieve manier. Vooral het stuk dat hij op het laatst achter haar aangaat en dan heel wat te weten komt!!

Nu heb ik dus weer een boek dat ik opnieuw wil lezen. Zo kom ik nooit door mijn stapel heen van nog niet gelezen boeken …

Anne-Marie d.d. 07-02-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem net uit. Ik vond Leah inderdaad een te huilerig type.
Van mij krijgt het verhaal een 6.

Martine d.d. 16-11-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Goed boek. Zij lijkt heel zachtaardig, maar heeft een sterk karakter. Hij is een sterke man, maar is tegen haar ook heel lief en zacht.
Ik heb wel echt meegevoeld met de hoofdpersonen en dat gebeurt me niet gauw.

Cijfer: Een dikke 9.

Malika d.d. 17-02-2008

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling