ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 06:34




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 823 - Volg mij overal
BerichtGeplaatst: 08 mei 2010 15:19 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Zucht, soms heb je van die boeken die je niet weg kunt leggen en waarin álles klopt. De heldin blijft het hele boek grappig en oprecht, de held is echt om te smelten, sommige bijfiguren zijn heerlijk irritant en anderen weer oprecht en trouw. De motieven van de held en heldin zijn helder en nergens worden ze tot vervelenstoe herhaald, Over de erotiek, maar vooral de spanning tussen held en heldin, zit je met rode koontjes te lezen.
Teresa Medeiros heeft hiermee wederom een toppertje geschreven en ik wacht met spanning op deel 2 over de broer van Catriona.

Cijfer: 10

Saskia d.d. 23-06-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een leuk verhaal dat leest als een trein, het is dan ook een kort verhaal (niet de normale 318 bladzijden).
Een minpuntje aan het boek is de aandacht die onze held Simon aan Catriona schenkt. Het flesje whisky is toch er lekker grrrrr!
Maar dat weegt niet op tegen de rest van het verhaal, heel goed.
Grappig geschreven, leuke bijrollen en ik ben zeker benieuwd hoe het vervolg hier op zal zijn.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 29-06-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een goed geschreven verhaal, al had er voor mij wel wat meer aantrekkingskracht tussen Simon en Catriona mogen zijn.
Een bepaald stuk in het boek kwam ik bijna niet door. Het einde was wel weer spannend, maar als ik eerlijk ben: ik had er toch iets meer van verwacht.
Ben wel weer benieuwd naar het vervolg!

Mirjan d.d. 22-07-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had hem meteen na ontvangst opengeslagen, maar het lukte me maar niet ‘om zin te hebben om door te lezen’. Er miste wat. Het verhaal was goed geschreven, er was genoeg humor..., maar het boeide mij gewoon niet. Nu snap ik het. De spanning tussen de hoofdpersonen... die mis ik inderdaad. En het is juist die spanning die een boekje maakt, wat mij betreft.
Ik heb het boekje niet uit kunnen lezen, maar zal het zeker eens wel doen. Al is het alleen maar omdat het van Teresa Medeiros is.

Girly d.d. 09-08-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

In een middagje dit boekje uitgelezen: TOP! Ik was wel net zoals anderen aan het wachten wanneer haar broer nou eens op zou komen dagen...
Nu wachten op deel 2.

Dreamer d.d. 07-09-2009

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sonja d.d. 07-09-2009: Ik vond het een goed boekje!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Romkje d.d. 24-01-2010: Ik vind het een heerlijk boekje!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rianna d.d. 25-02-2010: Ik vond dit ook een heerlijk boekje!! Ik miste de aantrekkingskracht wel tussen die twee. Voor de rest was het een goed boekje!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling