ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 00:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 667 - Liefdesbeet
BerichtGeplaatst: 12 apr 2009 12:49 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Ik heb deze boekjes (CL 638 + deze) achter elkaar gelezen. Ik vond ze echt geweldig.
Ik had het zelf niet verwacht omdat ik namelijk niet zo van vampierverhalen hou, maar deze waren echt geweldig!

Dit verhaal gaat over Julian en Portia. Hij is een vampier en is op zoek naar zijn ziel. Zij kent hem al toen ze 17 jaar was ze is nu 24 en nog steeds hopeloos verliefd op hem. Het leuke aan dit boekje is dat zij ook echt in de vampierenwereld komt en ermee gecomfronteerd wordt. Dit boekje vond ik de betere van de twee.

Cijfer: 9,5

Chantal d.d. 20-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een zinderende zaligheid vond ik dit boekje. Wát een spanning zat hier in. Zowel in het avontuurlijke als het sensuele.

Ik kan niet anders zeggen dat ik weer bijzonder van Medeiros heb genoten. En dát terwijl ik niet graag over vampieren lees.

Wie dit boekje vanwege die vampieren niet wil lezen, moet daar volgens mij toch nog een keertje over nadenken. Probeer het, en je zult niet teleurgesteld worden!

Hanny d.d. 23-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dit waren (deel 638 en dit) mijn eerste boekjes over vampieren en ik ben verkocht! Wat een geweldige boekjes waren dit. Ik hoop maar dat ze meer van dit soort boekjes gaan uitgeven.
Het zijn absolute aanraders. Het bevat alles wat een HR beregoed maakt!

Mascha d.d. 25-02-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een spannend verhaal en heb het dan ook in één stuk uitgelezen.
Het einde was zowel spannend als opluchtend.
Ik vond het zeker een 9 waard!

Denise d.d. 04-05-2007

Het was voor het eerst in tijden een boekje waarbij ik om 1 uur 's nachts dacht: “Oooo, ik moet naar bed, want de wekker gaat over 5 uur.”
Voor mij zegt dat heel veel, want ik ben toch meestal wel in staat om een boek weg te leggen.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een super verhaal!!
Ik vond hem persoonlijk NOG beter dan deel 1.
Met veel spanning, humor en erotiek.
Ik had niet verwacht dat een verhaal over vampiers mij zou boeien, maar het is helemaal geweldig.
Ook een hele leuke bijrol van de butler Wilbury.
Een echte aanrader!!

Mirjan d.d. 17-05-2009

---------------------------------------------------------------------

Een geweldig verhaal!!
Ik heb er ontzettend van genoten!
Zeer zeker een aanrader!

Romkje d.d. 30-08-2009
---------------------------------------------------------------------

Julian Kane vult zijn bestaan met drank en vrouwen, maar kan Portia Cabot maar niet vergeten. Zij kwam hem te hulp en heeft zichzelf 'aan hem gegeven' om hem te redden. Maar is hij haar wel waard?
Zijn duistere bestaan trekt Portia aan en ze gaat naar Julian op zoek.
Een duisterder boekje dan deel 1 met lekker veel vampieren en de zoektocht van vampier Julian naar zijn ziel maakt dit een heerlijk boekje.

Cijfer: 9

Zeemeermin d.d. 21-03-2009

---------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling