ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 01:15




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:04 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Zucht... etc.

Gewoon lezen. Mooie opbouw van het verhaal, leuke dialogen, spanning, erotiek en humor.

Gerard is een prachtkerel met gevoel voor humor en Lucinda verandert van volgzame dochter in een vrouw die weet wat ze wil.
Leuke bijfiguren zijn de bemanning aan boord en Smythe, de butler van Lucinda’s vader, wiens rol opeens een aparte wending krijgt.

Geweldig hoe Lucinda hem het leven in het begin zuur maakt. ‘s Ochtends zegt hij tegen haar, na weer een rotopmerking van haar kant: "Het spijt me verschrikkelijk dat ik het ontbijt heb gemist, de citroenen moeten verrukkelijk zijn geweest." Ha ha ha, hilarisch!

Beoordeling: dikke 9!

Saskia d.d. 29-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Van mij een ook een 9. Heerlijk verhaal.

Dreamgirl d.d. 29-07-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

In één ruk uitgelezen! Het had alles wat een CL HR moet hebben om goed te zijn!

Marleen d.d. 21-08-2008

---------------------------------------------------------------------------------------

Helemaal top!
Nadat ik Olivia Parker had gelezen, was ik bang dat ik het volgende boek veel minder mooi zou vinden.
Het tegendeel is waar!
Ik heb zeker genoten van dit 'piraten'-boek, het neemt ook regelmatig een onverwachte wending.
En er is voldoende romantiek en spanning aanwezig tussen de hoofdpersonen.
Zeker een aanrader.

Marjan d.d. 04-04-2009
---------------------------------------------------------------------------------------

Een aanrader!
Veel romantiek, humor en spanning. Ik heb genoten van het verhaal!

Romkje d.d. 18-04-2009

---------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1802. De vader van Lucinda, Lucy, Snow is admiraal en hij heeft een vijand: de beruchte piraat kapitein Doom. Als Lucy door hem gevangen genomen wordt en ook weer wordt vrijgelaten, besluit haar tirannieke vader een lijfwacht voor haar in te huren. Dat wordt Gerard Claremont.
Gerard en Lucy zijn geen voor de hand liggend koppel. Eerst is er absoluut geen aantrekkingskracht tussen hen, maar langzaamaan beginnen ze elkaar te waarderen en groeit er wat.
Ik vond het maar een matig verhaal. Beide hoofdpersonages draaien te veel om elkaar heen. Het duurt te lang voor de passie de kop op steekt. Erotiek is er net niet genoeg. Er is wat humor.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 29-09-2012

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling