ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 21:15




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:03 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Meestal ben ik niet zo gek op cowboyverhalen, maar dit verhaal heeft me best wel gegrepen. Alhoewel het niet helemaal klopt wat er op de achterkant staat, ben ik toch tevreden over dit boek. Het klopt dus niet helemaal, maar dat moet je zelf maar ontdekken.

Niet te veel spanning, leuke humor en de erotiek vond ik wat matig.
Toch: ZEKER EEN AANRADER!

Cijfer: 7,5.

Chickening d.d. 02-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben hem toevaliig aan het lezen.
Het is niet echt mijn HR-stijl: een hertog in het wilde westen! Niet wat ik van Medeiros verwacht eingelijk. Maar tot nu toe vind ik hem wel erg leuk.

Ik lig wel steeds in een deuk van het lachen!

Ivy d.d. 02-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem wel erg goed. Eerlijk gezegd had ik hem in een paar uur uit. Hoewel cowboyverhalen ook niet mijn favoriete verhalen zijn, vond ik dit wel een aanrader.

Chantal d.d. 10-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is het eerste boek wat ik van Teresa Medeiros gelezen heb en het zal zeker niet het laatste zijn! Ze heeft een heerlijk gevoel voor humor. Normaal houd ik absoluut niet van verhalen die zich in het Wilde Westen afspelen, dus ik had mijn bedenkingen toen ik eraan begon. Maar er zat ook nog een vleugje Regency in ... Het is een verhaal met een perfecte mix van goede, slechte, onnozele en trotse persoonlijkheden.

Mijn beoordeling: heel goed.

Miriam d.d. 15-07-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een leuk verhaal met veel humor. Ik heb er van genoten!

Nicole d.d. 07-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk verhaal maar ik vond de andere boeken die ik van Medeiros heb gelezen leuker.

Saskia d.d. 11-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hmm, tja, ik had de eerste 100 blz. nodig om het boeiend te vinden.
Eigenlijk niet wat ik van Medeiros gewend ben.
Meestal begint het al zo dat je erin meegaat!
De twee hoofdpersonen zijn ook een beetje 'tam' naar mijn mening.
Na die eerste bladzijdes heb ik toch wel kunnen genieten van dit boek.
Ik vond vooral een korte erotische scene in een schommelstoel wel goed.
En er zit ook wel de nodige humor in, al met al een voldoende als eindbeoordeling!

Mirjan d.d. 03-05-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1878. Esmeralda Fine is de kleindochter van een Engelse hertog. Sinds de dood van haar ouders heeft ze haar zes jaar jongere broer alleen grootgebracht. Nu die broer volwassen is, wil hij op eigen benen staan en raakt al snel in moeilijkheden. Esmeralda denkt dat hij dood is en wil zijn moordenaar, Billy Darling, neerschieten. Billy is natuurlijk onschuldig en besluit haar te helpen.
Goed verhaal, er is humor, spanning en (pas aan het einde) erotiek. Kortom alles om er een topper van te maken. Het enige minpunt is dat ze een tijdje niet samen zijn. Toch een aanrader.

Cijfer: 8

Martine d.d. 13-02-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling