ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 01:46




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:02 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit soort verhaal is heel erg nieuw voor mij. Een man die een vrouw zoekt die lelijk is, zodat hij niet meer kinderen zal verwekken. Zeer interessant, dacht ik toen ik de achterkant las en het blijkt ook zo te zijn!

Bannor de Brannie is een heel interessant figuur. Vol liefde en toewijding, maar hij heeft in het begin van het verhaal verkeerde opvattingen over vrouwen. Maar dat verandert snel.
Willow van Beddington is een zeer slim vrouwtje dat weet wat ze wil. Alleen vind ik het jammer dat ze een beetje kinderlijk is neergezet. Wat wel grappig was (maar dus ook een beetje kinderlijk): ze verklaarde samen met zijn kinderen de oorlog aan haar man. De rollen van de kinderen zijn leuk. Ook die van het stiefzusje van Willow viel bij mij in de smaak. Dat er verschillende liefdes opbloeiden in dit verhaal was ook leuk. Het leek eigenlijk eerder een familie boekje in plaats van een HR. Het einde was voor mij onverwacht.

Cijfer: 7,5.

Chickening d.d. 18-12-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Met dit boekje had ik een beetje gemengde gevoelens. Want aan de ene kant was het een leuk boekje en aan de andere kant vond ik het erg kinderachtig met oorlogje spelen.

Bij het lezen van de proloog had ik echt medelijden met Willow: dat ze dan ook uiteindelijk wordt genegeerd door haar vader en dat ze een soort kindermeisje wordt voor de kinderen van haar stiefmoeder.

Bannor vond ik in het begin erg tegenvallen en later werd hij wat interessanter. Maar dat duurde wel even.

Mijn cijfer: een 7. Maar dat is alleen omdat Bannor uiteindelijk een echte man wordt en dat hij toch aandacht aan zijn kinderen gaat geven.

Ik heb betere gelezen van Teresa Merdeiros.

Chantal d.d. 26-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben bijna klaar in dit nummertje en inderdaad heb ik ook zo van die gemengde gevoelens. Niet echt iets wat je van een Medeiros zou verwachten. Dat oorlogje spelen zinde me ook niet zo.

Cijfer : 7

Mickey d.d. 26-03-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een leuk boekje en dat oorlogje spelen ergerde me niet.
Het was weer eens iets heel anders. Ik vond het wel komisch.
Verder las het boekje vlot weg en was nergens saai .

Mijn cijfer: een 7 1/2

Sonja d.d. 09-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boekje net uit en ik vond het ook een leuk boekje. Bannor moest wel nog wat opgevoed worden met betrekking tot zijn kinderen, maar aan de andere kant had hij toch het hart op de juiste plaats zitten in verband met al zijn zogenaamd onwettige kinderen.
Het oorlogje spelen stoorde mij ook niet, zoals Sonja al zei: eens iets anders.
Vlot boekje dat niet verveelde.

Marleen. d.d. 13-04-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een groot ‘Sound of Music’-gehalte.
Man met veel kinderen zoekt vrouw/kindermeisje.
Nog even en ik dacht aan een verfilming in de bergen, met ‘The hills are alive’.
Leuk om te lezen, maar herlezen nee. Een 6-je.
De uiteindelijke slechterik die onze heldin ontvoert, geeft het wel erg snel op. Zo wordt het toch niet spannend. Jammer!

Zeemeermin d.d. 16-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het dan wel weer een heel goed verhaal! Het was ontroerend en grappig.
Dus ik geef het een 9.

Denise d.d. 22-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling