ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 02:43




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vond het een goed boek, heb hem dan ook in een dag uitgelezen. Er gebeuren een hoop onverwachte dingen, het verhaal neemt steeds weer een andere wending. Hij gebruikt haar voor zijn wraak maar raakt dan toch in de ban van haar. Gareth was een nogal duister hoofdpersoon. Echt helemaal mijn smaak. Verder komt er behoorlijk wat humor in voor. Niet veel erotiek en soms alleen maar een vage insinuatie dat er wat gebeurd.

Cijfer: 9

Chantal (Kiara) d.d. 02-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb even gewacht tot iemand anders een beoordeling zou schrijven over dit boekje. Vond het weer een moeilijke (heb ik steeds last van).

Maar goed in het begin vond ik Gareth echt een ongelooflijke @#@. Daarna trok dat wel weer bij en raakte ik steeds meer gecharmeerd van hem. Zij was me iets te onderdanig. Al kon ze heus wel van zich afbijten op zijn tijd. Ik was echter nogal geïntrigeerd door de zus van Gareth. Ze had een nogal een duistere kant, desondanks kreeg je geen hekel aan haar. Dat vond ik eigenlijk wel leuk om te lezen. Sommige karakters kregen iets teveel aandacht naar mijn smaak, zoals de vriend van Gareth. Ik vond dat de aandacht soms iets teveel van de hoofdpersonen werd afgeleid.

Maar een erg apart verhaal. Dat mij eigenlijk achterliet met een aantal vragen. Vooral hoe zou het nu met de rest van de familie aflopen? Helaas kan ik op haar pagina geen vervolg ontdekken. Dus moet dat maar zelf verzonnen worden.

Mijn cijfer: 8

Maaike 02-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem ook gelezen en hij krijgt van mij een 8.

Het verhaal kreeg een hele andere wending dan ik had gedacht.
Degene die de moord gepleegd heeft had ik niet verwacht.

Hihi Maaike, ik wou Gareth ook op z'n smoel slaan.
Z'n zus was echt een geval apart. Ze had eens over de knie gemoeten en een flink pak slaag zou haar wel leren zich te gedragen .
Vervelende verwende mormel.
En zij, je kon zien dat ze met een stelletje mannen was op gegroeid.
Liet lekker over zich heen lopen.
En die vader die had ik aan de hoogste boom gehangen.

Hij was echt leuk.

Charivy (Ivy) d.d. 02-10-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Normaal gesproken ben ik niet zo voor mannen met baard, maar ik moet zeggen dat gaat niet op voor Gareth!
Ook is deze ridder met zijn 33 jaar een stuk ouder dan Rowena (ik denk dat zij ongeveer 17 of 18 is).
Toch kwam ik minder in het verhaal dan bij de andere boeken van Medeiros.
De twee hoofdpersonen werden steeds weer uit elkaar getrokken, terwijl ik op een gegeven moment zoiets had van: Kies nou voor elkaar!!
Maar natuurlijk eind goed, al goed.
Voldoende spanning en erotiek aanwezig.

Rest mij wel nog even te vermelden dat het einde erg verrassend was.
Maar dat ga ik natuurlijk niet verklappen!

Beoordeling: 7,5

Mirjan d.d. 24-04-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1298. Sir Gareth van Caerleon wint de dochter van zijn vijand in een kaartspel. Gareths plan om wraak te nemen op hem gaat compleet de mist in wanneer hij verliefd wordt op zijn aanwinst: de mooie Rowena.
Gareth is een bot en nors man, barbaars bijna. Hij laat iedereen geloven dat Rowena zijn hoer is, maar toch raakt hij haar niet aan. Er is dus weinig erotiek. Rowena legt zich neer bij haar situatie en moet Gareth al snel merken dat ze geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken. Er zijn heel wat nevenpersonages, zoals Marlys, Gareths zus, ze is als een halve jongen. De vader en broers en neef/verloofde van Rowena zijn allen waardeloos. Blaine, de vriend van Gareth en hijzelf proberen elkaar steeds de loef af te steken. Het plot zit goed in elkaar, hoewel het soms wat verwarrend geschreven is. Het duurt lang vooraleer je erachter komt waarom Gareth wraak wil en hoe het verhaal in elkaar zit. Het einde is subliem.

Cijfer: 8

Martine d.d. 04-02-2012

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling