ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 04:22




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:00 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Jouw hart, jouw ziel, is een uniek boekje met een verhaal, waarvan ik bij candlelight nog nooit iets soortgelijks heb gevonden.
Het gaat over Caroline en Adrian en .....vampieren.
Caroline krijgt te horen dat haar zus Vivienne op het punt staat zich te verloven met de rijke Burggraaf Adrien.
Echter van deze persoon en zijn broer doen de wildste geruchten te ronde dat het het Vampiers zouden zijn.
Caroline gelooft dit niet, maar is ook weer niet zo zeker van haar zaak om het naast zich neer te leggen.
Dus ze gaat dit uiteraard uitzoeken.

Verder kan ik niet veel over dit boekje kwijt, omdat ik dan het verrassingselement en de clou zou verklappen.
Maar ik kan wel zeggen, dat ik dit echt een waanzinnig leuk en een heel verrassend boekje vond.
Het boekje heeft 2 sterke persoonlijkheden die allebei beschermen wat hun lief is, daarbij gepaard gaat een flinke dosis humor en wordt er een goeie (verboden) spanning tussen de 2 opgebouwd.

Ik geef dit boekje echt een dikke 9

Miranda d.d. 01-02-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje was echt geweldig. Ik heb hem echt in een ruk uitgelezen. Het is wel eens heel verfrissend als een boekje het onderwerp vampieren heeft. In ieder geval geef ik het ook een dikke 9.

Chantal (Kiara) 01-02-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Vond hem erg goed.

Voor de verandering eens iets heel anders.

Ik hou er wel van, ook al is het fantasie wat vampieren betreft.

De hartstocht rookt weer van de bladzijdes af.

Sonja d.d. 07-02-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze net van de week gelezen en voor het eerst in tijden een boekje binnen no time uit, want ik vond het HELEMAAL GEWELDIG!!!
Ik hou toch wel van dit soort verhalen, met de fantasy-elementen erin, zoals in dit geval dan het 'vampierendeel'.
Ik vond Caroline ontzettend leuk, hoe ze eindelijk na zoveel jaar 'moederen' zelf als het ware een beetje 'losbreekt'. En Adrian...tsja, duidelijk zo'n man waarvan iedereen gaat kwijlen, haha.
En hoe sterk familiebanden kunnen zijn, vind ik hier ook wel heeeel mooi. Hou ik wel van!

Ja absoluut een topper voor mij, ga gelijk in deel 2 beginnen.

Cijfer: zeker een 9!

Andrea d.d. 07-06-2007

De drie zusjes Cabot leven in armoede en op 'steun' van familie. Na de dood van hun ouders heeft Caroline de zorg voor haar jongere zusjes op zich genomen.
Als Vivienne ten huwelijk wordt gevraagd door burggraaf Adrian Kane, is dit voor alle zusjes een redding om aan hun lot en armoede te ontsnappen.
De zorgzame Caroline, de liefelijke Vivienne en de eigenwijze Portia gaan logeren op het landgoed van de burggraaf. Daar komen ze van het ene mysterie in het andere. Want de burggraaf wordt er van verdacht een vampier te zijn.
Vooral Caroline is nogal vasthoudend in haar onderzoek, tot vermaak van Adrian. De uiteindelijke ontmaskering en afloop is wel vermakelijk. Zo zelfs, dat ik direct deel 2 ga lezen.

Genoeg passie, spanning.

Zeemeermin d.d. 21-03-2009

--------------------------------------------------------------------------
Hij is geweldig!!
Mijn verwachting was ook wel hoog gespannen, nadat ik enthousiaste reacties had gelezen.
Ik heb echt genoten van Adrian en Caroline. Er zit spanning, erotiek en humor in.
Ik wist ook niet goed wat ik moest verwachten van de Vampieren, maar je gaat gewoon in het fantasieverhaal mee.
Ik ga deel 2 er achteraan lezen en kan me er helemaal op verheugen.

Mirjan d.d. 12-05-2009

--------------------------------------------------------------------------

Ik heb heel erg genoten en het boek bijna in één keer uitgelezen!

Een verdiende 8,5!

Denise d.d. 22-06-2009

--------------------------------------------------------------------------

Ik heb hem (eindelijk) gelezen. En waarom niet eerder vraag ik me nu af .
Echt een heerlijk verhaal. Je gaat helemaal mee in de fantasie.
De aantrekkingskracht tussen Adrian en Caroline vind ik top. Maar ook de liefde en genegenheid tussen de zusjes vond ik ontroerend.
En natuurlijk de band tussen beide broers, Julian en Adrian.

Ik ben nu erg nieuwsgierig hoe het verder gaat met Julian en Portia.
Dus vanavond verder in Liefdesbeet!

Romkje d.d. 28-08-2009

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling