ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 23:24




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:59 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik ben nu eenmaal niet zo dol op geheugenverliesverhalen en een groot deel van dit verhaal is de mannelijke hoofdpersoon zijn geheugen kwijt. Wat mij betreft begint het verhaal dan ook pas echt wanneer hij dat weer terugkrijgt. En vanaf dat moment hebben de twee hoofdpersonen best een aardige relatie. Jammer genoeg zijn de trauma's die Sterling uit het verleden heeft overgehouden niet erg goed uitgewerkt en mankeert het ook Laura aan enige diepte.
Het verhaal is aardig, maar geschreven door een goede schrijfster, waardoor het dan toch weer wat boven alleen maar aardig uitstijgt. Het ontbreekt in het verhaal zeker niet aan humor en er valt genoeg te beleven op het erotische vlak, maar over het algemeen is het niet echt de kwaliteit die je van Medeiros mag verwachten.

Mijn oordeel: goed.

Petra d.d. 19-06-2006

------------------------------------------------------------------------------------------

Ha ha, ik vond het wél een leuk en goed verhaal!
Ze had alles met hem kunnen doen toen hij zijn geheugen kwijt was. Maar Sterling had ook wel zijn lieve kanten. Zoals hij bijvoorbeeld haar hele familie liet overkomen. Ik moest toen wel even een traantje wegpinken.

Ivy d.d. 19-06-2006

------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was zeker een heerlijk boek!
Nu had ik net ervoor de Engelse ‘Fairest of them all’ gelezen en die kon me absoluut niet boeien. Ik was dus een beetje huiverig om meteen een andere TM te lezen, maar ben toch begonnen met deze!

En in het begin had ik zo m’n twijfels ... Een jonge vrouw die een bewusteloze kerel vindt en als hij geheugenverlies heeft besluit om met hem te trouwen (om zo haar toekomst en die van haar broer en zusje veilig te stellen) en hem in de waan te laten dat hij een zekere Nicholas is. Ik kon het al voor me zien wanneer hij zijn geheugen terug zou krijgen! Ik zou absoluut de kant van Sterling kiezen!

Tot ik halverwege was. Toen sloeg ik om! Laura bleek een lief en goed karakter te hebben. Zij had haar redenen om te doen wat ze deed, zonder dat ik een hekel aan haar kreeg. En Sterling, die was gewoon om op te eten! En wat was hij heerlijk gemeen tegen Laura! Ik kan het wel waarderen als een verhaal allerlei emoties naar boven weet te krijgen, zodat ik echt helemaal IN het verhaal kom te zitten!

Gelukkig komt alles op zijn pootjes terecht en leven ze (net als in een sprookje) nog lang en gelukkig!!!

Cijfer: 8,5.

Nol 20-06-2006

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het verhaal erg leuk! Het is echt weer een Medeiros! Lekker verhaal, humor ..., ja ik kon het goed met het boekje vinden. Ik vind deze trouwens leuker dan het verhaal van Lottie (onbereikbare echtgenoot). Ik vond Laura wel geinig, ze is gewoon normaal en niet heel bijzonder zoals in veel HR wel het geval is. Laura komt op mij over als een gewoon standaardmeisje, dat gewoon een man wil die van haar houdt. Ik vond bepaalde dingen, zoals de katjes en zijn honden, geweldig! Dat is echt haar soort humor die erin terugkomt!

Ik vond het een leuk boek en zeker eentje die ik nog eens ga herlezen.

Andrea d.d. 17-06-2006

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het wel een goed boekje.
Alleen vind ik bij bijna alle boekjes van deze schrijfster, dat het begin en einde altijd goed is, maar in het midden is het vaak een beetje saai.
Die stukken sla ik dan ook vaak over.

Cijfer: 7.

Ellen d.d. 18-11-2007

------------------------------------------------------------------------------------------

Een erg leuk boek! Leuke man, lief mooi meisje, ontspannend verhaal met spanning er in en leuke dialogen en bijrollen. Vond het alleen jammer dat hij, toen hij zijn geheugen terugkreeg,haar lichaam wel wilde, maar haar verder niet vetrouwde en wilde vergeven en dat zij dat zo makkelijk toeliet. Maar verder was het een CL die het zeker waard is om nog eens te lezen.

Cijfer:8

Girly d.d. 05-6-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

O ja, deze was inderdaad erg leuk.
Het is alweer een tijdje geleden voor mij, maar ik heb er ook van genoten.

Mirjan d.d. 12-06-2009

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling