ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 04:19




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:58 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Wat een heerlijk boekje!!! Sprankelende dialogen barstensvol humor en zalig adrem. Een genot om te lezen, echt waar.
Het verhaal op zich is niet nieuw en daardoor ook niet erg bijzonder. Ik hoopte dat de schrijfster er toch nog een eigen draai aan zou geven, maar helaas is het verloop van het verhaal zeer voorspelbaar. Dat is eigenlijk het enige minpuntje.
Gabriel en Samantha kibbelen wat af en schermen met woorden (wat natuurlijk helemaal in mijn straatje komt). Beide karakters worden leuk omschreven en de bijfiguren zijn leuk, maar niet té aanwezig. Humor, erotiek, knallende dialogen en uiteindelijk een zeer romantisch einde.
Jawel dames, ga maar naar de winkel en aanschaffen deze. Je krijgt er (als je het met me eens bent tenminste) geen spijt van!

Mijn cijfer: 9

Petra d.d. 14-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem ook erg leuk. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het met jouw beoordeling eens ben, Petra. Ik had het einde ook graag iets anders gezien.

Mijn cijfer: 8

Karin d.d. 15-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het boekje in één adem uitgelezen. Voordat ik het in de gaten had was het alweer 2 uur in de ochtend....maar oooohhh wat een heerlijk boekje, heerlijk romantisch.

Joly d.d. 20-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een heerlijk boekje, het spetterde af en toe van de bladzijdes af.
Lees niet zo veel CL dus voor mij was het plot helemaal verrassend.
Een heerlijk boekje, heb het met veel plezier gelezen.

Mijn cijfer: 9

Elly d.d. 22-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem geweldig! Sowieso vind ik Teresa Medeiros een geweldige schrijfster.
En inderdaad geweldig zoals hij loopt te brommen en dan met dat belletje. Het einde zag ik al wel aankomen, maar was toch nog verrast.

Mijn cijfer: 9

Catriona d.d. 26-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Door alle positieve reacties over dit boek, ben ik het ook maar gaan lezen en inderdaad, een supergoed boek!
Eigenlijk zijn alle einde's van pocketromans voorspelbaar, het komt altijd goed, maar toch was er in dit boek een leuke wending. Een absolute aanrader!

Mijn cijfer: 9+

Priya d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is inderdaad een heel leuk boekje.
Wat een verrassing ineens, heel leuk! Ook makkelijk om te lezen en eind goed... al goed!

Mijn cijfer: 8

Ernestina d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een absolute zaligheid was dit boek om te lezen. Ik heb werkelijk vanaf het begin tot het einde zitten gniffelen, grienen en kreeg vlinders in m'n buik van deze citroentjesfrisse roman!
Enig vond ik ook de aanhef en beginregels van de brieven (die dateren vanaf 1806) die werden geschreven door zowel Gabriël als eh ….. (even niet, anders is het leesplezier eraf) aan het begin van elk hoofdstuk.
Samantha, een heerlijke meid met "haar mondje klaar". Hij een gruwelijke rauwdouwer, blind geworden in de oorlog, die met niets en niemand rekening hield.
Bomvol, vaak droge, humor en heerlijke emoties. Schattig vond ik het, toen er een naam moest worden verzonnen voor het hondje. De bijrollen van butler en huishoudster waren ontroerend.
Een onverwachte draai aan (in) het verhaal die me wel beviel.
Een virtuoos met de pen deze Teresa Medeiros. Ik heb met volle teugen van dit boekje genoten.

Hanny d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een topboek, ik heb van begin tot eind genoten!!!!!!!
De rest hebben jullie wel gezegd.

Mijn cijfer: Dikke 9

Hannie d.d. 01-04-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het eens met de rest. Ook ik vond het een geweldig boekje.

Mascha d.d. 29-03-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wauw, een schitterend verhaal! Zo romantisch!! Ik ga deze zeker nog herlezen.
Gabriel is zo'n lekker ding. En ik viel zowaar uit m'n zetel van het verschieten op het moment dat de puzzelstukjes bij mij op z'n plaats vielen.

Mijn cijfer: 9,5

Leila d.d. 10-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hele stukken van het boekje heb overgeslagen, omdat het nogal saai werd. Het laatste gedeelte was wel weer leuk.

Cijfer: 7

El d.d. 06-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ja op een bepaald moment wordt het even heel saai, maar dat maakt ze op het eind gelukkig weer helemaal goed.

Ik gaf het een 8

Daniëlle d.d. 06-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb deze in het Engels gelezen en vond hem wel leuk (niet een van mijn favorieten, maar wel leuk genoeg om lekker mee onderuit te zitten met een kop thee of zo).

Soomi d.d. 06-10-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het geweldig. Heel leuk verhaal, ik liet me echt meeslepen.

Ik geef het een verdiende 9

Denise d.d. 03-11-2008

--------------------------------------------------------------------------------

543

Een geweldig mooi verhaal met veel humor, heerlijk als je in je eentje in een deuk ligt.
Mooie erotische scènes, en vanaf blz. 259 een zeer verrassende wending!!
De held is een lekker ding (met litteken) en de spanning bouwt zich mooi op tussen de twee hoofdpersonen.
Ik heb nu m'n stapel van Medeiros gelezen en heb van alle boeken genoten!!

Beoordeling: 9,5

Mirjan d.d. 24-05-2009

------------------------------------------------------------------------------

Ja, deze was erg goed en inderdaad heel humoristisch!
De wending is geweldig!

Ladybug d.d. 24-05-2009

------------------------------------------------------------------------------

Deze vond ik ook erg goed van haar!

Voor mij mijn eerste Medeiros. Maar zeker niet de laatste…

Daniëlle, d.d. 24-05-2009

------------------------------------------------------------------------------

Wat kan Teresa Medeiros toch lekker schrijven! Zo origineel ook: haar manier van schrijven en haar verhaal. Ik heb ervan genoten gewoon!
En inderdaad... de ontknoping zag ik ook totaal niet aankomen en was geweldig!
En zonder al te veel poespas en 'bloemige' beschrijvingen, beschrijft zij hun bedscènes op een manier om er water in de mond van te krijgen! Super!

Ik geef het boekje een 9!

Girly d.d. 08-06- 2010

------------------------------------------------------------------------------

Wat een geweldig boekje!

Ik heb er erg van genoten. Humoristisch, vertederend en opwindend.
Met een mooie onverwachte wending!

Romkje d.d. 11-09-2009

------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling