ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 29 apr 2024 00:25




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:57 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Geweldig boekje. Meeslepend en romantisch. Met een tikkeltje bovennatuurlijk iets. Om in de termen van Petra te blijven... "Beregoed"!

Romantic d.d. 10-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk boekje, goed verhaal met een aantal onverwachte wendingen. Beide hoofdpersonen geven af en toe blijk van een heerlijk droge humor en zijn goed tegen elkaar opgewassen. De hartstocht komt wat laat op gang, maar als hij er eenmaal is, dan knettert hij ook wel lekker.
Zit wat mij betreft tussen heel goed en beregoed in.

Petra d.d. 11-02-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een erg leuk boekje. De romantiek komt inderdaad wat laat op gang. Maar het is gewoon een leuk, origineel verhaal. Zij is erg bijdehand, hem vind ik moeilijk te "doorgronden".

Hélène d.d. 02-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Een mooi verhaal. Ik heb wel een aantal keren enorm moeten lachen om de streken van Lottie. Ik vond haar in het begin best kinderlijk overkomen, niet echt een eigenschap die ik prettig vind voor een heldin. Maar na toch een paar hoofdstukjes verder gelezen te hebben kwam het alweer helemaal op z'n plaats terecht. En zeker nadat ze de moederrol op zich had genomen voor Alegra.
Hij daarentegen had weer een lekkere plank voor z'n kop wat betreft zijn dochter, maar verder is ie om te smullen.

Mijn cijfer: 8

Joly d.d. 13-11-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het is een erg mooi en ontroerend verhaal over Hayden St. Clair die door een groot schandaal teruggetrokken leeft op z'n afgelegen landgoed Cornwall.
Heel de bonton spreekt slecht over hem en praat over hem als de Moordzuchtige Markies.
Carlotta Fairleigh, even eigenwijs en koppig als altijd en naar inspiratie zoekend voor haar debuutroman gaat op onderzoek uit wanneer ze verneemt dat hij logeert in het huis naast dat van haar tante.
Hun ontmoeting doet heel wat vonkjes schieten en door een zwaar beladen speling van het lot bevindt ze zich later in het rijtuig van Hayden, als zijn vrouw, op weg naar Cornwall, in gezelschap van haar geliefde katten. Niet wetend welke duistere toekomst haar boven het hoofd hangt, tracht ze Haydens mysteries en geheimen te ontraadselen. En komt ze tot de onthulling van de geheimen van haar eigen verlangende hart.
Hayden is een erg lekkere vent. En Lottie sprankelt als een zonnetje op Cornwall, ondanks Allegra - Haydens dochter - haar leven eerst tot een psychische hel maakt. De bijpersonages zijn ook erg leuk uitgewerkt.
Onbereikbare bruidegom leest erg luchtig ondanks dat het een gotisch verhaal betreft. Aan lichte humor ontbrak het niet. Aan erotiek en sensualiteit absoluut niet. De vonken vlogen er vanaf en deed mij op een bepaald moment een beetje watertanden zelfs!
Dit is enorm aan te raden leesvoer als je zin hebt in iets luchtigs. Gewoon lekker languit relaxen in je zetel, verstand op nul en lezen maar. De verhaallijn vond ik heel boeiend.
Het einde mocht van mij iets verder uitgewerkt zijn.

Mijn cijfer: 7,5

Leila d.d. 18-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met je eens, Leila.
Ik vond het een erg leuk verhaal en een lekkere vent!

Mijn cijfer: zeker een 7,5

Karin d.d. 19-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling