ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 18:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik vond dit een heerlijk boek.
Kit is een kapitein die net uit de oorlog terugkomt met een gebroken hart. Hij is eigenlijk vrij rustig en is een beetje de weg kwijt in het 'normale' leven.
Bess is een nuchtere, lieve vrouw die haar zusje en broertje opvoed na de dood van haar ouders. Ik vind het erg leuk dat de kinderen zo'n grote rol spelen in het boekje.
Eigenlijk zijn ze het hele boek door maatjes i.p.v. geliefden en eigenlijk had zij wat meer actie mogen ondernemen, ze wacht een beetje af. Hij krijgt uiteindelijk door dat hij verliefd geworden is.
Eigenlijk ben ik meer van de pittige boekjes, een hoop ruzies en gescheld, maar ik was echt in het humeur voor een rustig boekje.

Mijn cijfer: 8

Lovebird d.d. 28-11-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Zij is een nuchtere en sterke vrouw die haar leven opoffert voor het geluk van haar broertje en zusje. Hij is in een waas door zijn verloren liefde en is dan ook blind voor de aantrekkingskracht die Bess uitstraalt.
Een goed verhaal en de humor is ook wel oké (voornamelijk door de twee kids die een leuke rol hebben in het hele gebeuren).
De erotiek is min maar dat mis je ook niet.

Beoordeling een 8

Nicole 3 d.d. 31-08-2007

-------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1814. Als kapitein Kit Swinton, tweede zoon van een graaf, terugkomt uit de oorlog, is zijn verloofde getrouwd met zijn oudere broer.
Hij ontmoet Bess Williams en haar jongere broertje en zusje en vindt bij haar troost en een luisterend oor.
Het verhaal komt nogal traag op gang, het is dan ook wat langdradig en erg braafjes.
Naar het einde toe is er wat actie en spanning en op de valreep nog wat erotiek. Peter en Suzie zijn twee heerlijke deugnieten.

Cijfer: 7,5

Martine d.d. 15-02-2010

---------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling