ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 11:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:27 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Zelden heeft een verhaal zo'n impact op me gehad. Helemaal geweldig! Alle ingrediënten en nog meer zijn aanwezig. Geweldige hoofrollen voor Avenel en Brienne. Genieten en nog eens genieten!!
Wraak, hartstocht, liefde, het zit er allemaal in.
Ik had mijn zakdoek nodig toen Brielle tot 2 keer toe afgekat werd door Rose. Verschillende malen stonden mijn nekharen overeind bij het gedrag van Avenel. Alsof het mijn emoties waren en het mij werd aangedaan. En ja, dat zijn voor mij de graadmeters.
Het enige dat mij gestoord heeft (en dat heeft dus echt niets met het verhaal en de schrijfster te maken) is, dat het slordig vertaald is. Alsof de keuze nog gemaakt moest worden tussen 2 woorden, en de 2 woorden gewoon zijn blijven staan. Af en toe lijkt het wel alsof het te duur is de tekst nog eens na te laten lezen alvorens de boekjes gedrukt worden!

Mijn cijfer: een dikke 9,5

Hanny d.d. 19-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Zucht... Wat een geweldig boekje was dit.
Brienne is zo lief en wil zo graag niemand tot last zijn en in staat zijn haar eigen leven te leiden. Avenel is zo verbitterd en wil wraak. Wraak ten koste van Brienne...
Het lijkt wel of iedereen een hekel aan haar heeft. Avenel, bediendes, Rose, je hart breekt als je dat leest. Een snikmoment is er vooral als ze net voor het eerst naar bed zijn geweest (lees zelf maar).
Het was een tijd geleden dat ik zo'n goed boek heb gelezen waar alles in zit wat een roman niet goed, maar beregoed maakt.

Mijn cijfer: 9+

Lovebird d.d. 22-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond Avenel af en toe echt een kl**tzak, zoals hij Brienne behandelde.
Het verhaal vond ik zelf een beetje knullig... qua emoties zat het wel goed, maar het plot was niet al te sterk, en dat heen en weer getouwtrek tussen Avenel en Brienne begon op 't end wel te irriteren.
Toch heb ik wel genoten van dit boek, en deez ga ik zeker nog een herlezen!

Mijn cijfer: 7,5

Nol d.d. 26-09-2005

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling