ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 07:14




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:25 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Heerlijk boekje... heerlijke piraat... heerlijke avonturen... heerlijke tatoeages (heb ik al eens gezegd dat ik dol ben op mooie (en niet overdreven) tattoos?). Mjammiemjammie.

Mijn cijfer: 8,5

Frenia d.d. 17-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Je hebt zo van die CL dat je een zucht slaakt als ze uit zijn. Niet van opluchting, maar van spijt dat je de laatste zin verorbert hebt. Wel, dit was zo eentje...
Zij is opgegroeid in een weeshuis, hij is een man die alles verloren heeft en daarom alle geloof in liefde en gevoelens verloren heeft.
In het begin is zij een tutje, dat totaal niet tegen hem op kan, al probeert ze wel. Gaandeweg ziet ze toch de zachtheid, ook al doen zijn daden haar twijfelen. Hierdoor begint ze meer en meer zijn gelijke te worden en krijg je spetterende dialogen, een gevecht van de piraat met zichzelf.
Genieten is het als de held duidelijk geen raad weet met zichzelf en toch niets aan mannelijkheid inboet.

Als hij op je ongelezen stapel ligt, haal hem er vanonder, want dit is een juweeltje! (al kunnen smaken natuurlijk verschillen, hè?).

Kenzo d.d. 06-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben het helemaal met Kenzo eens, ik heb deze ook pas gelezen en het is inderdaad een heel leuk boekjes... ook ik vond het jammer toen het einde van het boekje in zicht kwam.

Phoenix d.d. 07-12-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boekje was dit!
Hij is een echte machopiraat en zij is een wat tuttig typetje dat gaandeweg loskomt.
Het boekje leest als een trein!

Mijn cijfer: een 8 1/2

Sonja d.d. 02-05-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond deze niet zo fraai, hier volgt mijn beoordeling:

Door zijn verleden is Vashon een hard en meedogenloos man geworden. Aurora heeft een heel sterk karakter en het botst constant tussen hen beiden. Vashon en Aurora ‘duelleren’ veelvuldig met elkaar om macht over de ander te krijgen. Wat me tegenstond is hun eerste vrijpartij, die pagina’s lang weg heeft van een verkrachting.

Er is ook een nevenromance voor Flossie, een van de passagiers op het schip en de kapitein.

Verder een vleugje humor en heel wat spanning. Het verhaal zelf vind ik nogal zwartgallig.

Cijfer: 5

Martine 07-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------

In één woord: hartverscheurend! Ik vond het verhaal heel erg goed.

Een goed in elkaar gezet verhaal, met humor, verdriet en liefde.
Een beetje McGregor-achtig (de eerste CL's!).
Ik kon er geen verkrachting in terug vinden, omdat Aurora liefde voor Vashon voelt! Zij is wel boos, omdat ze denkt gebruikt te worden!
Vashon lijkt een harde vent, maar heeft een hart van goud als het om Aurora gaat!
Het boek is zo opgebouwd, zodat het steeds spannender en spannender wordt!

Mijn beoordeling: 8½

Daniëlle d.d. 10-07-2008

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling