ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:40




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:52 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
De aantrekkingskracht tussen Claire en Jasper is meteen te merken. Allebei vechten ze er tegen, maar dat gevecht kunnen ze nu eenmaal niet winnen. Als ze eenmaal voor elkaar gekozen hebben zijn er een aantal mensen die roet in het eten gooien.
Ik vond het een aardig verhaal, maar niet van topklasse. Weinig verrassingen, niet echt vlot en vloeiend geschreven. En dat hele gedoe met tweelingen die van plaats verwisselen heb ik nu wel genoeg gelezen!
De ontknoping kwam wel uit de lucht vallen, maar had nog wel wat uitgebreider beschreven kunnen worden.

Mijn cijfer: 7-

Nol d.d. 05-10-2005

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een heel interessant boekje. Hij begon wel een beetje saai maar werd wel steeds leuker.. Ik ben vooral een fan van Claire en de familie van Jasper.. Jasper vond ik het begin een beetje dom over komen, maar dat is wel weg gegaan na een tijdje.. Ik vond wel dat er veel gebabbel in kwam en ben achteraf best wel blij dat ik het boek uit gelezen heb. Er zat wel veel erotiek in niet alleen bij de hoofdrolspelers maar ook bij andere. Het verhaal was in het begin heel erg voorspellend, maar het einde had ik totaal niet verwacht. Ondanks dat ik het einde niet had verwacht vond ik het wel heel erg flauw.

Erotiek: was er heel veel
Humor: niet veel
Het slot: totaal niet verwacht maar toch slapjes
Cijfer: 7,0

Chickening d.d. 10-07-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boek erg leuk. Smaken verschillen!

Ik vond het een heerlijk boek. Heb het in één ruk uitgelezen. Claire heeft humor en is hartstochtelijk. Het duurt niet lang voor Jasper overstag gaat. Geweldige erotische scènes. Spannend zijn de verwikkelingen met de ex-verloofde en een oud-aanbidder van Claire. Wel wat een perverseling. De uiteindelijke climax in het boek is wat vergezocht. Niettemin toch een vette voldoende!

Saskia d.d. 13-07-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Londen 1817. Boek over Claire Truscott en Jasper Barrington (de broer van Meredith uit CL 430).

Ik vond het een heerlijk boek. Heb het in éé ruk uitgelezen. Claire heeft humor en is hartstochtelijk. Het duurt niet lang voor Jasper overstag gaat. Geweldige erotische scènes. Spannend zijn de verwikkelingen met de ex-verloofde en een oud-aanbidder van Claire. Wát een pervers persoon! De uiteindelijke climax in het boek is wat vergezocht. Niettemin toch een vette voldoende!

Saskia d.d. 11-07-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Leuk boekje. In het begin is het verwarrend of ze nu wel of niet getrouwd is en met wie.
Redelijk complot, erotiek is goed, humor is aardig.

Beoordeling 7,5.

Nicole d.d. 10-03-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling