ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 07:15




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 473 - Geleende dromen
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:40 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Het komt allemaal wat langzaam op gang, maar dan krijg je ook wel wat.
Zij geeft met kalme kracht geweldig tegengas tegen zijn explosieve woede, ze hebben een prachtige, eerlijke relatie met elkaar, goed verhaal, gewoon een heel goed boekje.

Mijn cijfer: 8

Petra d.d. 20-04-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Leuk boekje, heel erg aangrijpend en met momenten erg humoristisch... (bv: hij wil laudanum, zij wil dat hij eerst eet, hij smijt z'n bord omver, zij z'n laudanum: 'oh, kijk nou, gooi ik toch wel per ongeluk je drankje om...')

Mijn cijfer: 8

Frenia d.d. 27-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Het was een onderhoudend boek maar je moet je niet storen aan een wat onwaarschijnlijke verhaallijn. De erotiek is goed, de bijfiguren zijn ook erg leuk en erg loyaal. Er zit spanning in in de vorm van een slechte man die een slaaf van Millicent wil hebben en daar alles voor over heeft.

Mijn cijfer: 7,5

Saskia d.d. 10-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Wederom een heerlijk boekje. Millicent is bankroet, maar ze krijgt de mogelijkheid om een verstandshuwelijk aan te gaan met de graaf van Aytoun.
Lyon is zwaar gewond geraakt en is gedeeltelijk verlamt.
Er ontwikkelt een mooie relatie tussen de twee en langzaamaan wordt Lyon beter door de goede zorgen van Millicent. In het begin is Lyon eigenlijk onuitstaanbaar en daar zitten dan de humoristische dialogen in. Het raadsel van de dood van zijn eerste vrouw, Emma, is nog niet opgelost....

Mijn beoordeling: Heel goed

Mascha d.d. 20-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Deze kan ik mij ook nog herinneren (geheugen is blijkbaar niet zo slecht). Dit vond ik een beter verhaal dan deel 4 (met Portia). Er zat gewoon meer in en het verhaal vond ik leuker.

Soomi d.d. 21-04-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het in het begin wat wazig. Ik kon moeilijk volgen maar eens ik doorlas was het een zeer aangenaam verhaal.

Mijn beoordeling 8

Denise d.d. 25-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een heel leuk en gevoelig boekje vooral wegens het ongeluk van Lyon en dat Millicent hem weer probeert op te vijzelen. Echt heel mooi.

De rest van deze serie is ook heel leuk en leest heerlijk weg.

Cijfer: 8

Chantal d.d. 25-03-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een heerlijk boek! Er zit alles in: humor, spanning, erotiek, goede bijrollen, noem het maar op.

Vooral de moeder van Lyon is een grappig mens! Het is een verhaal met veel rollen, maar ieder krijgt gelijke aandacht. Je leert iedereen een beetje kennen.

Zeker een aanrader! Nu op zoek naar deel 3 van de reeks.

Mijn beoordeling: heel goed!

Monique d.d. 13-03-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling