ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 09:18




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 338 - Wilde boskat
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:37 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Nou, ik heb de trilogie uit. Zeer goede serie. Spannende ontwikkelingen.
Het derde boek is goed. Je moet wel je hoofd erbij houden, omdat er (weer) verschillende verhaallijnen zijn. En af en toe prakkedenken wat er ook alweer in de andere 2 boeken gebeurde. In dit boek weinig erotiek. Lekkere pittige karakters.
Bij dit boek is de relatie tussen Adrianne en Wynton minder aanwezig, dan bij de andere twee boeken. De ontknoping over de schat van Tiberius komt hier natuurlijk vooral ook naar voren.
Zeker een aanrader om te lezen, deze trilogie.

Mijn beoordeling: goed tot heel goed.

Monique d.d. 19-02-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Twee sterke hoofdpersonages, rebelse vrouw, sterke piraat. Vurige discussies, veel passie en ook hier weer spannend tot de laatste bladzijde.

Mijn cijfer: 9

Sara d.d. 12-07-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Hooglanden: 1536. Een verhaal over Adrienne Percy en Wyntoun MacLean, kasteelheer van Kisimul. Ook wel de kling van Barra genoemd, omdat hij een illustere piraat is.
Adrienne staat haar mannetje, kan goed vechten en drijft Wyntoun tot wanhoop, maar de aantrekkingskracht is niet te negeren. Om de zoektocht naar de schat tot een goed einde te brengen, besluiten ze tot het sluiten van een verstandshuwelijk. Maar of dat zo verstandig was?

Erg leuk boekje, spanning, humor, pittige dialogen en onderlinge spanning. Er gebeurde veel in het boek, waardoor het verhaal van Adrienne en Wyntoun niet helemaal centraal stond. Maar toch in één ruk uitgelezen!

Beoordeling: Goed, cijfer 8.

Saskia d.d. 06-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Een geweldig boek! Dit is het eerste dat ik lees van de serie. Ik vond hem heel goed.

Mijn beoordeling: een 8,5.

Denise 09-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb dus een hele andere mening.
Ik heb nu een paar boekjes van deze schrijfster proberen te lezen, maar ik vind ze te langdradig en saai. Er komen vaak veel personages in voor en weinig erotiek.
Nou hoeft dat ook niet in elk boekje heel uitgebreid beschreven te worden, maar de verhalen vind ik vaak ook niet erg boeiend.
Ik had op het forum gelezen dat haar boekjes heel goed waren, dus heb ik ze bijna allemaal via MP gekocht. Ik denk dat ik ze nu maar ongelezen weer verkoop.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak.

Ellen d.d. 18-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------
Schotland begin 1536. Adrianne Percy is een echte wildebras. Ze werd naar een afgelegen Schots eiland gestuurd zodat zij en een schatkaart beschermd zouden zijn. Wyntoun MacLean is door haar moeder uitgekozen om haar te beschermen, dat loopt echter niet van een leien dakje. Wyntoun is een piraat en wat Adrienne en haar zusters niet weten is, dat hij uit is op de schat. Om zijn doel te bereiken treedt hij met Adrianne in het huwelijk. Gaandeweg wordt hij echter steeds verliefder op zijn vrouw.
Hun relatie is er echt eentje met ups en downs, bekvechten doen ze als de besten. Romantiek is er wat te weinig, de aanwezige erotiek is zeer summier. Voorts is er een mooie bijrol voor Gillie, een klein jongetje dat door iedereen gemeden wordt, omdat zijn gezicht altijd vol zweren staat. Zowel Adrianne als Wyntoun nemen het voor hem op. De perikelen rond de schat en de ontvoering van Nichola Percy, de moeder van de zusjes, komen tot een ontknoping. Ook de rol die Wyntoun in dit alles speelt wordt duidelijk.

Cijfer: 7

Martine d.d. 27-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling