ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 17:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 325 - De droomster
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:36 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Leuke hoofdpersonen: ja, hij lekker stoer en opvliegend en zij bijdehand, slim, eigenwijs, etc.
Leuke relatie: ja, zij doet wat ze denkt dat ze moet doen en hij geeft haar daarvoor gepast op haar donder.
Knetterende dialogen: ja.
Spanning: ja, tussen de hoofdpersonen (ondanks dat ze al vrij snel trouwen, etc.) en ook de rode draad die door de trilogie loopt zorgt voor spannende momenten.
Humor: ja.
Erotiek: Niet echt uitgebreid, maar dat mis je niet.
Origineel verhaal: jazeker, natuurlijk ook doordat het een trilogie is, maar ook het verhaal over John en Catherine is heel goed.
Onverwachte ontwikkelingen: niet echt, maar je voelt dat er dingen te gebeuren staan (die rode draad weer).
Leuke bijfiguren: ja, zijn halfbroer en diens geliefde zorgen voor wat verrassende momenten en ook het verhaal achter de halfbroer is zeer interessant.

Mijn cijfer: 8

Monique d.d. 30-01-2005

--------------------------------------------------------------------------------

Eerste deel van de trilogie 'Highland treasure' over drie zussen die elk een deel van de kaart , die vertelt waar de schat van Tiberius zich bevindt, in hun bezit hebben.
Genre: Middeleeuws Engeland-Schotland 1535.

Verhaal over Catherine Percy en John Stewart, Graaf van Athol. Door een persoonsverwisseling komt ze in een compromiterende situatie terecht en ze trouwen diezelfde nacht, zeer tegen de zin van Catherine.
Zij is een pittige, intelligente tante die prima in verweer gaat tegen haar dominante, koppige en oh zo knappe echtgenoot. Maar al snel blijken ze gemaakt voor elkaar!

Leuke dialogen, humor, genoeg erotiek, spanning in de vorm van een halfbroer van John die wraak wil nemen en een boosaardige man die achter de schat aan zit. Het leest lekker weg.

In deel 2 (CL 331), gaat het verhaal verder.

Beoordeling: Goed, cijfer 8,5.

Saskia d.d. 04-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Ik was er weg van. Een heerlijk boekje!

Nicole d.d. 04-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Dit vond ik echt een super serie

Mascha d.d. 04-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Heerlijk om te lezen!

Ik geef het een 9,5.

Denise d.d. 02-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------

Schotland augustus 1535. Door een toeval belandt John Stewart in het bed van Catherine Percy, in 0plaats van bij zijn maîtresse en verloofde. Hij ziet zichzelf dan ook genoodzaakt met Catherine te trouwen, dit zeer tegen de zin van Catherine.
Catherine is zeer intelligent, zelfstandig en niet op haar mondje gevallen; pittige dialogen zijn er dus zeker. Catherine en haar twee zussen zijn in gevaar omdat ze een deel van een schatkaart in hun bezit hebben. Dit gegeven loopt als een rode draad doorheen de drie verhalen van deze trilogie. John zit met een mysterie opgescheept, hij heeft onlangs ontdekt dat hij een halfbroer heeft: Adam. Deze maakt hem het leven zuur. Eigenaardig vond ik het ‘magische’ trekje van John: hij kan Catherines gedachten lezen, dit vond ik spijtig genoeg niet goed uitgewerkt. Hier had de schrijfster heel wat mee kunnen doen. Erotiek is er net genoeg.

Cijfer: 8

Martine d.d. 27-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling