ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 06:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:35 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Verhaal over Gavin Kerr (vriend van Ambrose MacPherson uit deel 2) die kasteelheer wordt van Ironcross Castle. Joanna MacInnes heeft de brand overleefd die haar ouders, haar vader was de vorige kasteelheer, een paar maanden daarvoor het leven hebben gekost. Niemand weet dat ze nog in leven is, want ze houdt zich schuil in ondergrondse gangen, omdat ze voor haar leven vreest en ze leeft voor wraak. Maar als ze Gavin waarschuwt omdat zijn leven in gevaar is, ontbrandt er een heel ander vuur ...

Mwoah, niet een superboek. Weinig dialogen tussen de hoofdrolspelers. Het complot stond centraal, er waren veel verdachten en iedereen werd uitvoerig onderzocht en ondervraagt. Op zich wel een goed geschreven verhaal maar niet echt een liefdesverhaal.

Beoordeling: redelijk, cijfer 7,5.

Saskia, d.d. 19-09-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------

Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vond dit een zeer goed boekje. Ik heb wel genoten van het ‘spook’ dat er rond liep. Ook het verhaal op zich vond ik erg goed. Nu merk ik toch wel, dat als je een hele serie leest, in één of twee boekjes de romantiek minder wordt en de verhaallijn iets meer naar voren komt. Maar ik heb daar geen moeite mee. Als het dus maar in de verhaallijn past (als je begrijpt wat ik bedoel, ik zal wel weer koeterwaals spreken.

Mijn beoordeling was dus ook een 9.

Nicole d.d. 19-09-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------

Schotland 1527. Gavin Kerr wordt kasteelheer van Ironcross Castle; er lijkt een vloek op te rusten, alle vorige kasteelheren en hun familie kwamen voortijdig aan hun einde. Joanna MacInnes is de dochter van de vorige kasteelheer, ze is ontsnapt aan een dodelijke brand en niemand weet dat ze nog leeft. Ze houdt zich verborgen in de geheime gangen en ruimtes van het kasteel. Als ook Gavins leven bedreigt wordt, redt ze hem en begint hun gezamenlijke zoektocht naar de daders.
Het hele verhaal bestaat uit het mysterie en het ontrafelen ervan, het zit goed in elkaar. Hierdoor wordt de romance wel wat op de achtergrond weggedrukt. Er is weinig erotiek.

Cijfer: 7

Martine d.d. 27-06-2011

-----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling