ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 08:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:34 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Super, super en nog een super!! Dit is een van de geweldigste cl die ik gelezen heb.

Zij, Maira, is slim (om hem te beschermen), hij John (it's all in the name) is gewoon een heerlijke vent (hooglander hartje). Een spannend verhaal met verrassende wendingen, zodat je je tot het laatst afvraagt; "hoe gaat dit goed komen?!". Vooral ook leuke en goede bijrollen, haar tante (lekker ad rem), natuurlijk een feeks die roet in het eten wil gooien, broers van hem en 1 van haar die zich overal mee bemoeien, etc. etc.

Enfin, voor degene die dit boekje nog niet gelezen hebben: doen!!

Mijn beoordeling: beregoed!

Monique d.d. 30-08-2006

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Het is een super goed boekje, alles wat in een roman hoort te zitten zit er in. Twee geweldige hoofdpersonen om van te snoepen.

Het enige wat ik jammer vind is dat het volgens mij tocht echt in een serie thuis hoort die ik laatst gelezen heb (maar deze staat er niet bij op de site).

Cl 127 De engel van Skye en cl 143 Hart van goud zijn de twee boekjes die over zijn twee oudere broers gaan.

Cijfer: 9,5

Nicole 3 d.d. 30-08-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Erg goed boek! Liefde, erotiek, humor, pittige dialogen, spanning, politieke intriges en leuke bijfiguren. Maria wordt steeds zekerder van zichzelf en wordt een sterke persoonlijkheid en John is een echte, heerlijke Schot.

Beoordeling: goed, cijfer 9.

Saskia d.d. 14-09-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Op zeventienjarige leeftijd wordt Maria gedwongen tot een huwelijk, maar niet lang daarna is ze al weduwe. Vijf jaar later wordt ze door haar broer Keizer Karel weer tot een huwelijk gedwongen. Maria wil dit niet en met de hulp van haar tante Isabel vlucht ze per schip. Hun schip wordt overvallen en ze worden gered door clanhoofd John MacPherson. Deze is net op weg om Maria op te halen, omdat ze zal gaan trouwen met zijn koning. Hij weet niet wie ze is en verleidt haar. Zij is de toekomstige koningin van Schotland en als hij daar achter komt is hij verbitterd.
Zijn leven is in gevaar, maar door alsnog met haar broers plan met het huwelijk in te stemmen, redt zij zijn leven. Intussen is er ook een complot gesmeed tegen de toekomstige koning van Schotland (James). Hij wordt gevangen gehouden door zijn stiefvader. Na veel intriges en een slim plannetje van Maria, wordt James bevrijd. Nu staat niks hun liefde meer in de weg.
Mooi boekje.
Heb het weer in één keer uitgelezen.
Erotiek is goed en het verhaal wordt geen moment saai.

Cijfer: 8

El d.d. 26-09-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het boekje geweldig. Het las lekker weg en het bleef spannend.
Je bleef in het duister of ze nou nog wel bij elkaar terugkwamen.

John werd erg mooi en spannend beschreven en Maria heel mysterieus en zorgzaam.
De bijrollen waren erg leuk beschreven. Vooral Lady Isabel en de broers van John.

Cijfer: 9

Chantal d.d. 01-10-2007

-----------------------------------------------------------------------------------------------
1528. De Schot John MacPherson moet de jonge weduwe, Maria koningin van Hongarije, begeleiden naar haar toekomstige echtgenoot, de 16-jarige James, koning van Schotland.
Onderweg naar Antwerpen, waar de koningin verblijft, pikt hij twee schipbreukelingen op; twee vrouwen, de jonge Maria en haar tante Isabel. Dat die twee Maria’s eigenlijk één en dezelfde persoon zijn, weet John niet en hij wordt verliefd op haar. Hierdoor komt zijn leven in gevaar zonder dat hij dat weet, Maria offert zichzelf op voor haar geliefde.
Het is een mooi verhaal over een verboden liefde. Romantiek en erotiek zijn voldoende aanwezig. Er is ook genoeg intrige en wat spanning. Naar het einde toe komen ook de broers van John weer in het verhaal voor, samen met hun echtgenotes. Mooie bijrol voor tante Isabel. Dit is de eerste CL die ik lees die zich grotendeels in Antwerpen afspeelt. Mooi dat België ook eens aan bod komt.

Cijfer: 8

Martine d.d. 27-06-2011

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling