ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 15:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 143 - Hart van goud
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 15:33 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit verhaal heb ik al enkele dagen geleden gelezen, in een periode dat ik me niet echt goed voelde. Ik werd ook steeds afgeleid door geluiden en zo om me heen. Heel erg jammer eigenlijk. Ik hoop dus maar dat het daar aan ligt dat ik het boek niet beregoed maar erg goed vind.
Het heeft mijns inziens alles: een onwijze man, een prachtige vrouw, intriges, wraak, romantiek en erotiek. Wat willen we meer? Het is een fantastisch verhaal; een hardcopy waard eigenlijk ....
Relatief zijn Elizabeth en Ambrose weinig in elkaars gezelschap vind ik, maar dat wordt door hun sensuele samenzijn op die paar momenten weer volledig goedgemaakt!
Ik verkoop dit boekje nooit meer!!! (Geef het trouwens ook niet weg!).

Hanny d.d. 24-09-2004

--------------------------------------------------------------------------------

Erg mooi boek met een eigenwijze heldin, een held om bij weg te smelten. Hij is een rots in de branding en ook nog enorm mooi! Ze zijn verwikkelt in politieke intriges, hoe zal dat aflopen?

Beoordeling: goed, cijfer 9.

Saskia d.d. 12-09-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Super, anders kan ik niet zeggen.
Goed verhaal, spannend tot het laatste moment en ook daarna moest ik nog even nadenken wat sommige uitspraken betekenden.

Er zit alles in: humor, spanning, erotiek (het vooral spannend houden), liefde, etc. Sterke hoofdpersonen, mooie wendingen en verrassingen in het verhaal.

Echt een aanrader. Mijn beoordeling: heel goed!

Monique d.d. 26-01-2011

--------------------------------------------------------------------------------

1520. Elizabeth Boleyn is de oudste (half)zuster van Anne Boleyn. Ze wordt mishandeld door haar vader Thomas die haar maagdelijkheid cadeau wil doen aan Koning Hendrik VIII van Engeland. Vastbesloten is ze om van haar maagdelijkheid af te geraken en ze biedt zich aan bij de Schot Ambrose MacPherson. Hij is erg gecharmeerd van haar en zij van hem, toch zet ze haar plan niet door. Dan is ze getuige van een moord en moet ze vluchten om haar leven te redden. Ze gaat naar Italië, het is ondertussen 1524, waar ze als jongen verkleed als schilder werkt bij Michelangelo.
Het verhaal is niet historisch correct, Anne Boleyn had immers geen halfzuster Elizabeth, ook wat betreft de andere zus is niet alles zoals in de geschiedenisboeken staat, dat valt me in dit verhaal extra op, omdat ik me net verdiept heb in de Tudors. Het verhaal zelf vond ik niet zo goed, romantiek en erotiek is er net te weinig. De hoofdpersonages konden me niet boeien

Cijfer: 5

Martine d.d. 27-06-2011

--------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling