ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:05




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 20:06 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een oersaai verhaal; hij is een verschrikkelijk watje, zij is een oppervlakkige muts en het verhaal gaat nergens over. Wanneer ik een heel goed boek lees, heb ik soms moeite hem weg te leggen en wordt het soms later dan de bedoeling was (met als gevolg dat opstaan 's morgens vroeg wat moeizaam gaat). Dus leg ik naast mijn bed een aantal boekjes waar ik met moeite doorheen kom. Voor het slapengaan lees ik dan een paar hoofdstukken in zo'n boekje (heb geen enkele moeite hem weg te leggen) en kom dan langzaam maar zeker door het boekje heen. Dit was zo'n boekje waar ik wekenlang over heb gedaan en ik ben blij dat hij eindelijk uit is.

Mijn cijfer: 3

Petra d.d. 31-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toen ik op bladzijde 80 of zo was, dacht ik "eens even kijken wat Petra en eventuele anderen hiervan vonden". FOUT, nooit doen als je al in een boek begonnen bent. Het commentaar van Petra was "saai" en cijfer 3! Verder had nog niemand commentaar gegeven. Jeetje dacht ik, ik ben nog niet eens op de helft. Met frisse tegenzin ben ik verder gaan lezen en dacht iedere keer "het zal nu gauw wel slechter worden". Maar ik moet eerlijk zeggen; dat gebeurde dus niet. Oké het was geen topper, maar ik vond het gelukkig meevallen. Maar dat komt waarschijnlijk weer omdat ik er dus niet zo veel van verwacht had.

Hélène d.d. 28-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zeer goed. Het doet me denken aan Dromen van geluk van Jude Deveraux. Het boekje heeft een goede schrijfstijl en er is een leuke opbouw naar de climax. De gratiën zijn erg leuk en er zijn dus fantastische intermezzo's. Er is een goede verhouding tussen het eigenlijke verhaal en de liefdesscènes.

Mijn cijfer: 8

Sara d.d. 01-07-2005


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling