ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:05




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 18:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Hij is het type stoïcijnse Hertog die nooit liefde heeft gekend en die nog nooit tegenspraak heeft gehad. Zij is het type ik kom uit Amerika en ik durf alles tegen je te zeggen. Niet alledaags verhaal over de wraak van een man en hoe dit het leven van twee mannen heeft beïnvloed (ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook weer een beetje vergezocht vond).

Aardig verhaal, niet super. Het is jammer dat het echt duidelijk vervolgdelen zijn en het beste is ze ook allemaal achter elkaar te lezen. Dit boek heeft een open einde dat pas in het volgende deel te lezen is.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 04-07-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat was dit toch een heerlijk boekje. Je geniet van de liefde en de erotiek die deze twee hoofdrolspelers met elkaar beleven. Ik heb hem lekker snel weggelezen. Heel veel humor en leuke personages. Ik ben heel benieuwd naar het vervolgdeel. Zeker een aanrader als je van avontuur en liefde houdt.

Cijfer: 8

Chickening d.d. 03-05-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ja het was een goed boekje. Met de erotiek en spanning zat het goed, maar het einde laat nog een aantal vragen open. Het is duidelijk dat er een verhaal op volgt over de broer van Phillip en wat gebeurt er nog met hun vijand? Het stopte nogal plots.

Het is een kleine 8 waard.

Ladybug d.d. 13-06-2009

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Tja, wat moet ik hier nu van vinden? Laat ik ten eerste vermelden dat het boek heel anders was dan ik had verwacht.
Philip en Charlotte vinden elkaar na 40 bladzijden namelijk alweer ontzettend aardig, beetje aantrekkingskracht hier, een kusje daar. En oh ja, een vrijpartij die niet zo loopt als je had verwacht dat die zou lopen (op dat moment vond ik Philip een eikel!).
Alles draait om de eerbare Philip (op dat punt mag ik hem wel) die weer in contact komt met zijn tweelingbroer (en die ruzie tussen die twee) en Charlotte hangt er maar een beetje bij.
Het verhaal is gewoon niet goed uitgewerkt. Er missen flink wat details. Er wordt wat gezegd over de dode echtgenote van Philip, maar er wordt verder nooit over gesproken. Then don't mention it! En dat hele verhaal met die laird McKenna etc. was ook niet briljant. Het was het weer eens allemaal nét niet.

Het verhaal is verder overigens niet langdradig, je gaat er met een redelijk snelvaart doorheen en dat mocht ook wel, want anders had ik dit boek nooit uitgelezen.

Cijfer: 5
Erotiek: geen? (op 1 scene van 2 bladzijdes na)

Alicia d.d. 14-12-2010

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hertog Phillip Maddox, de rivaal van Alex uit het vorige deel van de reeks, ontdekt dat zijn doodgewaande tweelingbroer nog leeft, ergens in Schotland en hij gaat op zoek. Charlotte Cameron is op weg naar laird MacKenna als ze Phillip ontmoet. MacKenna is een slechterik die van plan is Phillip te doden. Charlotte kiest de kant van Alex en loopt zo zelf ook gevaar.
De relatie tussen beiden is pittig, er zijn sublieme woordenduels om je vingers van af te likken. Ook de relatie tussen Phillip en zijn tweelingbroer is levendig beschreven. Gewoon een schitterend verhaal.
Nog even vermelden dat in dit boek staat dat de vader van Charlotte een graaf was, terwijl in het vorige deel duidelijk werd dat het haar grootvader was die een graaf was. Fout van de schrijfster of vertaalster? Geen idee.

Cijfer: 9

Martine d.d. 10-02-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling