ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 22:26




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 18:14 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik weet niet goed wat ik van dit boek moet vinden. Er zit genoeg spanning en erotiek in. Het is onderhoudend, een combinatie van regency en indianen. Een stoere held en een stoere heldin. Maar moet het nou allemaal zo ingewikkeld? Je merkt op het einde ook heel goed dat er nog een paar vervolgdelen zitten aan te komen.

Beoordeling: 7,5

Saskia d.d. 16-05-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje leuk om te lezen. Ik vond het verhaal traag en een beetje slecht op gang komen. Er zitten inderdaad een aantal onlogische complicaties in het verhaal, maar over het geheel genomen vond ik dit boekje best heel goed.

Ik zou het verhaal een 7,5 geven. Het verhaal is hier en daar flauw amateuristisch geschreven, er komen rare onlogische wendingen in voor en qua pure vertelwijze en verhaallijn zou ik zeggen nee, maar de romantiek is echt heel goed beschreven. En dat maakt een heleboel goed.

Leyn d.d. 17-08-2008

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Een verrassend verhaal met een hele mengelmoes. Indiaan, kapitein, graaf,en zelfs een hertog; het kan allemaal.
Miranda, een van de drie zussen, wil er alles aan doen om haar zussen te helpen aan een goed huwelijk. Dat zij hiervoor haar grote liefde moet laten varen… Het moet maar.
Ze hebben bijna geen geld en zullen dus wel moeten.
Alex, de geliefde halfbloed van vroeger, komt haar op haar zoektocht naar een geschikte man van adel, weer tegen en de liefde bloeit weer hartstochtelijk op. Maar of liefde overwint?
Goede erotiek spanning is redelijk, humor staat op een laag pitje.
Het leest lekker weg.

Beoordeling: 7,5

Nicole d.d. 07-02-2011

-----------------------------------------------------------------------------------------------

In Engeland aangekomen ontmoet Miranda een hertog die met haar wil trouwen. Tussendoor is er ook nog Alex met wie ze dan weer wel, dan weer niet wil trouwen. Ook met de hertog wil ze dan weer wel, dan weer niet trouwen. E Alex, die wil haar ook de ene keer wel, de andere keer niet. Dit welles-nietesspelletje maakt het geheel eigenlijk een vermoeiend verhaal. En dan zijn er ook nog Miranda’s zusjes en de partner van Alex, Michael met Isabel (uit het niet-vertaalde eerste deel van de reeks). Ook zij willen dan weer wel, dan weer niet dat Miranda met de hertog of met Alex trouwt. Pffft, gelukkig komen ze er uiteindelijk uit.

Cijfer: 6

Martine d.d. 10-02-2015

-----------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling