ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:53




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 18:13 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Erg, erg goed. Gevoelig en echt, warm en liefdevol.
Prachtige stukjes van de opstandige Isabel en de onschuldige Kol.
Vergiftiging, moord, ze is in alle staten en Kol moet zich maar verdedigen.
Van begin tot einde spanning en helse ruzies tussen die twee.

Het is net geen 9 waard en dat komt, omdat het gewoon net niet lekker geschreven is!
Ik liep weer een beetje te duwen.....

Mijn beoordeling: 8,5

Danielle d.d. 19-04-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat mij dwars zat aan dit verhaal, is inderdaad de rommeligheid. Maar het meest stoorde het einde mij. Vond het afgeraffeld. Het hele verhaal door, staat de vraag 'van wie is haar kind en hoe' centraal, maar op het eind wordt daar heel weinig aandacht aan besteedt. Het word je medegedeeld in 1 zin en dat is het dan. Dat stoorde me enorm! Weet je eindelijk de waarheid, wordt het zo gebracht.

Ik vond het verhaal in principe heel apart en weer eens wat anders. Maar kon er niet echt in komen en heb zelfs blz. overgeslagen. Het was redelijk, maar zeker niet goed. Toen ik de achterkant las, dacht 'joepie' dit wordt een leuke! En dat viel ietwat tegen.

Mijn cijfer is trouwens een 7-

Maaike d.d. 19-04-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een erg leuk boekje. Heb het in één ruk uitgelezen.

Ben het wel met je eens dat de uiteindelijke dader niet echt goed uitgewerkt wordt. Maar het hoofdverhaal tussen Isabel en Kol vond ik wel geweldig.

Beoordeling: 8/10

Saskia d.d. 25-03-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb het boekjes net gelezen en vond het ook erg goed.

Cijfer: 9

Ellen d.d. 25-03-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het in een stuk uitgelezen.

Ik geef het een 8

Denise d.d. 08-08-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boek net in een ruk versleten. Mooi verhaal tussen Saksen en de Noormannen, hoe liefde veel kan overwinnen, goede dialogen en mooie erotiek.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 12-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het hele verhaal draait om de Saksische prinses Isabel, die op een haar onbekende manier zwanger is geraakt. Iedereen verdenkt de Viking Kol Thorleksson. Als Kol twee jaar later terugkomt om wraak te nemen op de broer van Isabel, komt de waarheid stilaan aan het licht. Het is een nogal vergezocht verhaal met heel wat actie, genoeg erotiek en zelfs wat romantiek. Pittige dialogen tussen de eigenwijze Isabel en Kol.

Cijfer: 8

Martine d.d. 15-02-2010

-------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 30 maart 2010 14:48 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
[quote="Hélène"]Erg, erg goed. Gevoelig en echt, warm en liefdevol.
Prachtige stukjes van de opstandige Isabel en de onschuldige Kol.
Vergiftiging, moord, ze is in alle staten en Kol moet zich maar verdedigen.
Van begin tot einde spanning en helse ruzies tussen die twee.

Het is net geen 9 waard en dat komt, omdat het gewoon net niet lekker geschreven is!
Ik liep weer een beetje te duwen...

Mijn beoordeling: 8,5

Danielle d.d. 19-04-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat mij dwars zat aan dit verhaal, is inderdaad de rommeligheid. Maar het meest stoorde het einde mij. Vond het afgeraffeld. Het hele verhaal door, staat de vraag 'van wie is haar kind en hoe' centraal, maar op het eind wordt daar heel weinig aandacht aan besteed. Het word je meegedeeld in één zin en dat is het dan. Dat stoorde me enorm! Weet je eindelijk de waarheid, wordt het zó gebracht.

Ik vond het verhaal in principe heel apart en weer eens wat anders. Maar kon er niet echt inkomen en heb zelfs bladzijden overgeslagen. Het was redelijk, maar zeker niet goed. Toen ik de achterkant las, dacht 'joepie' dit wordt een leuke! En dat viel ietwat tegen.

Mijn cijfer is trouwens een 7-.

Maaike d.d. 19-04-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het een erg leuk boekje. Heb het in één ruk uitgelezen.

Ben het wel met je eens dat de uiteindelijke dader niet echt goed uitgewerkt wordt. Maar het hoofdverhaal tussen Isabel en Kol vond ik wel geweldig.

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 25-03-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heb het boekje net gelezen en vond het ook erg goed.

Cijfer: 9

Ellen d.d. 25-03-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het in één ruk uitgelezen.

Ik geef het een 8.

Denise d.d. 08-08-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Boek net in één ruk gelezen. Mooi verhaal tussen de Saksen en de Noormannen, hoe liefde veel kan overwinnen, goede dialogen en mooie erotiek.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 12-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het hele verhaal draait om de Saksische prinses Isabel, die op een haar onbekende manier zwanger is geraakt. Iedereen verdenkt de Viking Kol Thorleksson. Als Kol twee jaar later terugkomt om wraak te nemen op de broer van Isabel, komt de waarheid stilaan aan het licht. Het is een nogal vergezocht verhaal met heel wat actie, genoeg erotiek en zelfs wat romantiek. Pittige dialogen tussen de eigenwijze Isabel en Kol.

Cijfer: 8

Martine d.d. 15-02-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling