ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 15:21




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 18:08 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Haar ontsnappingspogingen zijn hilarisch en zéker de moeite waard!
Het resulteerde in een leuk avontuur, ze groeien steeds dichter naar elkaar, een groot misverstand en dan haar vader die... (niet teveel verklappen).
Gewoon een mooi boekje, niet spectaculair, maar volgens mij zeker het herlezen waard! (en dus ook het lezen).

Mijn cijfer: 8

Frenia d.d. 16-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, dit was een goed verhaal. De titel is aardig goed gevonden, al had ik voor "Eindeloos vluchten" gekozen.
Lady Salena (Silver) probeert talloze malen en op spectaculaire manieren zowel van haar vader als van de eigenaar van het schip (ze wordt per schip teruggebracht naar haar vader), Majoor Morgan Trask, weg te vluchten.
Terwijl ze probeert Morgan in te palmen (dat lukt natuurlijk niet), vraagt ze zich af wat ze toch fout doet. Hierdoor krijgen we wat meer zicht op haar karakter:
- Ze was beleefd tegen hem, ook al druiste dat lijnrecht tegen haar karakter in.
- Ze was lief tegen hem, ook al waren er genoeg momenten dat ze hem het liefst zou willen wurgen.
Morgan kan de verhalen die Silver (uiteindelijk) over haar vader vertelt niet geloven. Hij blijft dus vrij standvastig in het besluit Silver naar hem terug te brengen. Gelukkig voor ons dat Silver haar geheim niet in het begin van het verhaal prijs geeft.
De avonturen die ze beleven zijn behoorlijk spannend, goed beschreven ook. Soms kon je hun angst goed voelen.
Ja meiden! Dit boekje vond ik zeker het lezen waard!

Hanny d.d. 02-12-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een super goed boekje!!
Zij is een echte vechtster, hij kan haar nog maar net aan. Zij vlucht voor haar vreselijke vader en hij moet haar juist brengen. Over zee en door het land komen allerlei gevaren de hoek om kijken!
Ik vind ze goed, een mengeling van goede spanning, liefde, haat, onbegrip en heel veel meer.

Mijn cijfer: 8

Ernestina d.d. 07-05-2005

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een super leuk boekje. Lady Salena (Silver) en Morgan zijn behoorlijk aan elkaar gewaagd.
Silver wordt ontvoerd door een stel die haar afgeven bij Morgan, zodat hij haar terug kan brengen naar haar vader. Ze doet er werkelijk van alles aan om te ontsnappen aan Morgan om maar niet naar haar vader terug te hoeven. Haar ontsnappingspogingen en haar verleidingspogingen zijn hilarisch om te lezen. Langzaam groeien ze toch naar elkaar toe en maken nog een paar spannende avonturen mee. Uiteindelijk gelooft Morgan haar en loopt alles goed af :-)

Mijn cijfer: 8+

Mascha d.d. 07-05-2006

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lady Salena, bijgenaamd Silver, is op de vlucht. Ze komt terecht op het schip van Morgan Trask, die haar moet terugbrengen naar haar vader. Dit is iets wat Silver te allen tijde wil vermijden en ze doet de ene ontsnappingspoging na de andere. Morgan begrijpt niet waarom ze zo handelt.
Zo met al die ontsnappingen is het wel een boek vol actie, spanning en geweld. Romantiek blijft helaas wat op de achtergrond. Morgan is een heel geduldig man, maar Silver haalt hem het bloed onder de nagels vandaan; haar achterste kan daarover meepraten. Er zijn een paar interessante nevenpersonages, zoals de jonge scheepsjongen Jordy.
Dit is het tweede deel van een reeks, maar de verhalen zijn heel goed apart te lezen. De mannelijke hoofdpersonages uit deel 1 en 2 zijn kennissen. Nevenpersonage Ram komt in beide verhalen even voor. In het derde niet vertaalde deel van de reeks gaat het over Brendan, de broer van Morgan.

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 03-08-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling