ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 14:32




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:22 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Leuk boekje vooral de eerste driekwart is goed. Het laatste gedeelte is een beetje oeverloos en dat is jammer. Centrale thema voor haar is dat ze niet in het klemmende korset wil dat huwelijk heet. Hij is wel schattig maar erg bezig met wat anderen er wel van moeten denken en zo.

Mijn cijfer: 7+

Priscilla d.d. 30-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel goed boekje, maar waarom? Ik zou het niet weten...
Dit is nu het eerste boekje waarvan ik niet weet waarom ik het goed vind. Het blaakt niet van dialogen of spetterende humor, de erotiek valt dik mee, maar is ook niet knetterend...

Mijn cijfer: 8, gewoon omdat het me meesleepte en me in z'n ban hield tot op het einde..., gewoon omdat het mooi was.

Frenia d.d. 27-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tja, ik had hier blijkbaar ook niet veel over te zeggen, want het commentaar in mijn dbase is ook heel summier. Misschien kon ik het net zo min onder woorden brengen als jij.
Mijn dbase zegt: Oordeel goed. Minder komisch dan de achterkant voorstelt, maar wel een leuk verhaal.

Mijn cijfer: 7

Petra d.d. 27-05-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ben het met bovenstaande eens. Het is niet een super speciaal boekje, maar het is lekker om te lezen. Met niet te veel personages om door elkaar te halen.

Mijn cijfer: 7,5

Jacquelien d.d. 14-06-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje erg leuk (was één van der eerste Candlelights die ik las), kan niet goed zeggen waarom (net als de rest...). Het was inderdaad wel weer erg toevallig dat hij ook naar Parijs moest, maar goed, ik vond dat de rest van het boekje dat wel weer goed maakte. Het leest lekker weg en het was niet zo dat je steeds moest terugbladeren om te kijken wat er ook al weer was gebeurd.

Mijn cijfer: 8

Annabel d.d. 29-06-2004


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling