ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 16:06




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 nov 2008 10:42 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Een spannend boekje die zich vooral op een schip afspeelt. Gillian en Adri zijn gevangenen die verkocht moeten worden na de reis. Waarom ze gevangen genomen zijn is me niet echt duidelijk, maar maakt verder ook niets uit.
Gillian is de sterke van de twee en zorgt voor haar zuster die erg ziek wordt tijdens de reis. Ze leren op de reis Christopher kennen, die een hele goed vriend wordt (goede "bijrol").
Maar waar het om gaat is Kapitein Derek, een stoere man, aan wie Gillian zich als minnares geeft om hulp voor haar zus te krijgen tijdens haar ziekte. Spannend boek met allerlei vijanden die wraak willen nemen voor van alles en nog wat.
De hartstocht is oke, buiten dat het heel snel plaats vindt vanwege de "liaison" die Derek met Gillian heeft afgesloten.
Ik bleef me tot het laatst afvragen hoe het zou lopen en af zou lopen.

Mijn beoordeling: heel goed

Monique d.d. 26-03-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boek speelt zich af in 1772. Twee zussen (een tweeling) worden na de dood van hun vader berooid achter gelaten. Omdat ze hun schulden niet kunnen betalen worden ze getransporteerd naar Jamaica om daar 4 jaar als dwangarbeider te werken. Hun bewaker heeft snode plannen maar Gillian, die haar zus Adria door ziekte steeds verder achteruit ziet gaan, roept de hulp in van de kapitein. Ze biedt zichzelf aan in ruil voor goede verzorging.

Er zijn weinig dialogen, wel errug veel erotiek. Er gebeuren veel spannende dingen in het boek. Ik vond het een leuk boek.

Saskia d.d. 05-07-2006

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit vond ik een heerlijk boekje. Gillian en Adria worden op transport gezet naar Jamaica, het is mij het hele boekje niet duidelijk geworden waarom ze vast zaten. Toch wel jammer, want dat soort dingen wil ik wel graag weten.
Eenmaal aan boord wordt Adria ziek en Gillian biedt zichzelf aan de kapitein aan in ruil voor betere verzorging voor haar zusje. Derek gaat op haar aanbieding in.
Het is een spannend verhaal met allerlei vijanden die het op de twee hebben voorzien. Het is vooral leuk om de gedachten van bijna alle personen in het boekje te lezen.
Tot het einde had ik geen idee hoe het verhaal af zou lopen, maar het was geweldig.

Mijn cijfer: 9

Mascha d.d. 20-03-2007

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Zucht... heerlijk verhaal. De koppige Gillian en de stoere Derek konden mijn aandacht wel bij het boekje houden. De liefde tussen de tweeling is bijzonder sterk. En de offers die dan ook gebracht moeten worden als er eentje ziek is, worden dan ook met liefde gedaan...!!!!!
Derek vind ik geweldig stoer en een gerechtsvaardige piraat. De reddende Christopher is mij te softie jammer.
Er gebeurt redelijk veel, veel erothiek, het leest snel weg...HIHIHIHI kan ook niet anders want de bladzijden zijn niet echt gevuld......

Beoordeling 9-

Nicole 3 d.d. 11-11-2008

---------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling