ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:27




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 787 - Zing voor mij
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:42 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Ik heb hem eerst in het Engels gelezen ...

Het is een leuk en intrigerend verhaal, maar voor mij niet meer dan dat. Ik zal hem niet snel herlezen. Wat ik wel erg leuk vond is dat het echt een opstapje is naar andere verhalen. Zo ben ik door dit verhaal bijvoorbeeld erg benieuwd geworden naar het verhaal over Christian, dat toevallig ook de eerstvolgende vertaling in de CL van Kinley MacGregor wordt.

Maris d.d. 17-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Met mij eigenlijk hetzelfde, ik ken hem ook in het Engels. Maar hij is en blijft leuk en ik heb hem nog niet helemaal uit in het Nederlands, maar het is inderdaad een leuk opstapje naar Christian. Dus wel gewoon lezen hoor!
En oj a, ik volg The Brotherhood of the Sword ook en dan is dit boek onmisbaar vind ik.

Miekje d.d. 18-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Nou ik zit hem nu ook te lezen, maar begrijp eigenlijk niet waarom. Zoals ik al bij eerdere beoordelingen hebben gezet over haar boeken, vind ik de vertaling echt niet goed.
Stukken worden niet vertaald en gebeurtenissen en gevoelens helemaal verkeerd vertaald, maar ja, dat is mijn mening.

Ik heb het boek in het Engels en dan vind ik het echt een prachtig boek, ook het vervolg van Christian is een echte aanrader.

Dus mijn tip: lees de boeken van Kinley Macgregor in het Engels, want dat is volgens mij een wereld van verschil.

Hanane d.d. 19-12-2008

------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, wat moet ik ervan zeggen? Zo blij als ik was toen ik begon met lezen, zo viel hij ook weer tegen. Misschien had ik een te hoge verwachting, ik weet niet wat het is!

Stryder is een lekker ding, dat wel, en Rowena valt bijna flauw van hem.
Het is zeker een goed verhaal, wat een vervolg is op de vorige serie over de McAllister broers, deze worden even aangehaald in het verhaal, maar komen niet echt terug.

Alleen mis ik veel over hetgeen ze denken en voelen (vooral wat betreft Rowena).
Ik denk dat er inderdaad veel is weggelaten met het omzetten naar een CL en de vertaling naar het Nederlands.

Jammer, want ik wil er best iets meer voor betalen als het verhaal compleet is en beter vertaald is.

Houden? Ja!
Herlezen? Niet direct!

Cijfer: 8

Zeemeermin d.d. 07-01-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond hem geweldig! Uiteraard zou ik graag ook wel zien dat het allemaal wat uitgebreiderbeschreven was. Een boek kan voor mij niet dik genoeg zijn. Maar toch vond ik het wel goed weergegeven allemaal.
Nu heb ik de Engelse versie niet gelezen, dus ik kan er niet over oordelen of er veel weggelaten is ...
Maar ik heb er wel van genoten en ben ook erg benieuwd naar de volgende delen van de Broederschap .

Brenda d.d. 16-01-2009

------------------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk! Ik heb hem ook gelezen!
Ik vond hem afwisselend boeiend en sommige stukken weer niet.
Het was zeker niet in één adem uit te lezen, wat ik met de MacAllisters wel had.
Nu zag ik dat op 7 Februari 2009 de nieuwe uitkomt in het Nederlands over Christian of Acre en Adara.
Laat ik die nou met de kerst onder de boom hebben gekregen (Return of the warrior)!
Dus die ga ik nu eerst maar eens lezen, ben zeer benieuwd!
Ik vond Zing voor mij niet verkeerd, maar zal hem niet nog een keer lezen. Misschien een te hoge verwachting gehad??

Mirjan d.d. 01-02-2009

------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling