ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 16:49




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 752 - Begeerde duivel
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:41 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Sin is een man die altijd is gehaat, geminacht, vernederd en mishandeld. Bij zijn geboorte is hij meteen weggestuurd naar zijn vader in Schotland. Die wilde hem ook niet hebben, want toen kwam de verhouding met een andere vrouw boven water. Sin werd genegeerd en er werd nooit tegen hem gesproken door zijn vader.
Jaren later werd hij weggestuurd naar Engeland als een krijgsgevangene, zodat men zeker wist dat ze niet aangevallen zouden worden. Sin werd doorverkocht, mishandeld en geranseld om de kleinste dingen.

Callie heeft er alles voor over om haar clan te redden van de ondergang. En haar nieuwe levensdoel is een gelukkig leven met Sin te krijgen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat ook geweldig is, (het komt niet vaak voor in de CL's) maar Callie is de eerste vrouw met wie Sin naar bed is geweest.

Bijrollen zijn wederom geweldig. Sins drie broers komen ook in dit verhaal voor. Zij hebben ook een verhaal in deze serie. Het is leuk dat je al iets over hen te weten komt. Ook over Simon, op het moment dat Callie hem te grazen neemt als ze probeert te ontsnappen aan de Engelse koning.

Cijfer: 9.

Chantal d.d. 08-06-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik sluit mij aan bij de vorige beoordeling.
Alleen werd ik een beetje moe van Sin die niet in de liefde van Callie gelooft en zich constant wegcijfert. Dit omdat hij zichzelf niets waard vindt. Dit duurde voor mij te lang in dit boekje, verder een dikke 9.

Genoeg passie. Leuke bijrollen. Origineel dat Callie Sins eerste vrouw is. Dat lees je eigenlijk nooit. Ook leuke humor af en toe.

Dit boekje bleef na het lezen heel erg hangen. Ik ben het nu aan het herlezen.

Zeemeermin d.d. 16-06-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Super gewoon Super!
Sin is onverbeterlijk, een man die door zijn verleden geen greintje gevoel meer in zich heeft, totdat de onverbeterlijke Carrie zijn pad doorkruist.
Heerlijk hoe zij Sin weet te ontdooien…

Beoordeling een dikke 9+

Nicole d.d. 30-08-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Dit is nou echt een geweldig boek!
Deed me qua verhaal wel een beetje aan Draven denken (CL 729 dacht ik zo), maar dat maakt verder niets uit

Een dikke 10 voor mij!

Ariel d.d. 11-09-2009

----------------------------------------------------------------------------------------

Wat Ariël zegt: Draven en Sin lijken op elkaar en ze hebben ook allebei te lijden gehad van dezelfde kwelgeest.

Dit is mijn favoriete MacGregor. Sin is een heer. Een duistere heer. Wat mij betreft had Callie nog geweldiger omschreven mogen worden. Ze kwam nu bijna doorsnee over, naar mijn bescheiden mening.
Sin verdient een fantastische vrouw en Callie is dat wel, maar de omschrijving had wat mij betreft aangedikt mogen worden.
Geweldig verhaal. Geweldige personages. Humor, erotiek, intelligentie en vooral liefde.

Beoordeling: 9

Serath d.d. 10-01-2010

----------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling