ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 20:36




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:40 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Dit is het eerste deel van de MacAllister serie.

Emily is een vrouw die weet wat ze wil. Dat is Draven, want hij is haar enige mogelijkheid voor een eigen leven en gezin. Want haar vader staat het niet toe, omdat hij zijn vrouw en twee dochters heeft verloren.
Draven heeft aan de koning beloofd dat hij Emily op geen enkele mogelijkheid zou aanraken. Maar Emily maakt het hem erg moeilijk, omdat zij hem wil als haar man.

Bijrollen zijn geweldig, vooral Simon (die komt ook in de serie voor en heeft een eigen verhaal). Haar vader heeft ook wel wat, alleen is hij ongelooflijk eigenwijs.

Cijfer: 9

Chantal

--------------------------------------------------------------------------------------------

Het ideale boekje om je uit een HR-dip te halen! Vooral veel humor en dat kan ik zeer waarderen.

Emily is een sprankelende, eigenwijze meid, die zich niet uit het veld laat slaan door Draven, een man die door de harde opvoeding van zijn vader nogal nors en voorzichtig is. Zij heeft als doel hem te strikken voor een huwelijk en hij heeft als opdracht van de koning om van haar af te blijven.

Dat leidt tot hele leuke situaties! De spanning tussen die twee is bijna niet te houden, zo goed beschreven. Erotiek voldoende, niet te veel en heel goed beschreven.

Ik had het boekje in één dag uit en dat wil wat zeggen!

Mijn beoordeling: 10!

Monique d.d. 22-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb vorige week genoten van dit boekje.
Het was voor mij sinds lange tijd weer de eerste keer dat een verhaal mij aanleiding gaf om te lachen.
Werkelijk verrukkelijk geschreven, het grenst aan volmaaktheid.
Sommige passages zijn echt zo leuk geschreven en de bijrol van Simon is gewoonweg geweldig.
Het is de investering van € 3,95 meer dan waard!

Ik verheug mij al op de vervolgdelen, jammie jammie, de groetjes van Sammy!

22-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Nou dames! Ik heb het boekje vannacht gelezen en het is echt geweldig!

Emily is een heerlijk meid met maar een doel: ‘Draven’. En Draven is ondanks zijn harde verleden, een zachte man als het om Emily gaat.

Het boekje heeft alles. Leuke humor en de erotiek is goed (zelfs in een droom …).
Ik ben wel blij dat dit het eerste deel van een serie is. Ik zal het zeker nog eens lezen als ik de andere delen ook heb.

Beoordeling: 9,5

Ik vond zelfs de titel en de foto op de kaft heerlijk! Wat een spetter ... !

Nicole d.d. 23-01-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond Draven heerlijk!!
Prima passie, ook al krijgen ze elkaar pas laat in het boekje. Maar ja, het verlangen is ook leuk om te lezen.
En de moppen van Emily zijn ook heel leuk, dat geeft weer even een vrolijke noot en ontspanning, wat veel andere boekjes niet hebben. Ik vind haar een leuk personage, koppig en heerlijk direct.

Het herlezen zeker waard en net zo leuk als nummer 752 (Begeerde duivel) van dezelfde schrijfster.

Het verhaal gaat nog even door als ze kinderen hebben, dus helemaal af!

Een dikke 9.

Zeemeermin d.d. 10-08-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling