ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:13




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:39 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Piraat Jack ontvoert Lorelei. Hij komt wat meer uit de verf dan Morgan (de hoofdpersoon uit 713) en het verhaal loopt iets logischer. Daarom vind ik dit boekje iets beter.

Het leven op het schip komt goed uit de 'verf', ook Loreleis geschilder is erg leuk om over te lezen. Goede personages, zoon Kid en de kok. Genoeg passie. Ze stranden op een eilandje. Mooi hoe hij haar ten huwelijk vraagt.
Alleen de verloofde van Justin geeft het aan het einde te snel op vond ik. Morgan uit 713 komt ook voor in dit verhaal, maar geen Serenity.

Cijfer:8

Leuke serie maar de andere serie (Born in sin en Claiming the highlander 743) vind ik beter.

Zeemeermin d.d. 17-09-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Van dit soort boekjes wordt ik altijd heel blij. Ik heb vandaag dan ook met heel veel plezier gelezen.

Geweldige dialogen. Jack is echt een geweldig persoon, hij houdt haar voor de gek maar komt altijd voor haar eer op. Hij is knap en gevaarlijk (een mooie combinatie en dan ook nog een geweldig k*ntje). Lorelei is onschuldig maar absoluut niet timide. Ze vergelijkt mannen met honden, hilarisch.

Beoordeling: 10

Saskia d.d. 18-1-2007

PS: Dit is deel 1 en deel 2 is het eerder uitgegeven boekje CL 713 Passie voor de boeg.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Hier kan ik kort en krachtig mee zijn... gewoon goed!
Een heerlijk piraatje en een pittige dame. Het verhaal heeft leuke humor en verassende wendingen...

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 09-09-2009

--------------------------------------------------------------------------

Ik vond het echt een geweldig verhaal. Het leest zeer vlot en zo boeiend, dat het moeilijk is om het boekje weg te leggen.
De hoofdpersonages zijn gewoon fantastisch. Jack, de gevreesde zeerover, die men toch niet zo erg moet vrezen en Lorelei, de 'gevangene', die stilaan tot hem kan doordringen en zijn vertrouwen kan winnen.
Heel leuke dialogen waarbij je soms plat ligt van het lachen.
Gewoon een heel goed verhaal en zeker de moeite waard om te lezen.

Fienemien d.d. 18-01-2010

--------------------------------------------------------------------------

Inderdaad, een heerlijk boek vól humor, maar ook met heel gevoelige passages.

Een absolute aanrader (zeker ook voor iemand die nu in een (lees)dipje zit)!

Hanny d.d. 21-01-2010

--------------------------------------------------------------------------

Absoluut een 9!

Toen ze bezig was de schanieren te repareren met krijt...! Ik kwam niet meer bij!

Riannah d.d. 08-03-2010

--------------------------------------------------------------------------

Amerika 1780. Lorelei Dupree wordt ontvoerd door de alom gevreesde piraat Black Jack Rhys. Jack is uit op wraak en wil Lorelei daarvoor gebruiken.
Het verhaal speelt zich grotendeels af op het piratenschip (en wat voor een schip!). Het lijkt wel een cruiseschip! Een schip met zoveel kamers (ze worden niet eens kajuiten genoemd), meubelen in overvloed, schildergerei compleet met ezel. Je waant je in een tent van Harry Potter. Echt lachwekkend ongeloofwaardig. Humor is er dan ook genoeg aanwezig. Zo vond ik Loreleis opvattingen over mannen heel grappig, ze traint ze als honden; en dan die scène waarin ze hem naakt wil schilderen, grandioos. Jack is dan weer het getormenteerde personage dat uit zijn schulp komt door Loreleis aandacht en haar bezorgdheid om hem. Er is in de tweede helft van het verhaal heel wat erotiek aanwezig, zelfs de romantiek ontbreekt niet. Als nevenpersonage is er Morgan, die in CL713 zijn eigen verhaal krijgt.

Cijfer: 8

Martine d.d. 31-08-2012

--------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling