ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 00:51




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 14:38 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 15 nov 2008 15:59
Berichten: 853
Erg leuk boek, alhoewel ik het einde wat mager vind. Ook Kinley MacGregor heeft moeite met een goede afsluiting!

Serenity James werkt als journaliste bij de krant van haar vader. Hij neemt haar artikelen absoluut niet serieus. Ze schrijft een stuk over een piraat en deze blijkt het stuk zéér serieus te nemen. De man uit haar dromen staat opeens voor haar neus. Ze wordt ontvoerd en naar zijn schip gebracht. Daar blijkt de man van haar dromen een man met vele gezichten te zijn en een man van vlees en bloed. Ze vallen als een blok voor elkaar, maar ze zijn beiden te koppig om dit toe te geven.

Serinity is pittig, koppig, sexy en openhartig. Ik heb regelmatig in een deuk gelegen om haar rare capriolen. Kapitein én piraat Morgan Drake is grappig, sexy en volkomen overdonderd door de directheid van Serenity. Als Serenity één ding namelijk niet is, dan is het wel sereen!
Leuke bijfiguren, spanning en erotiek.

Beoordeling: Een leuk maar geen superboek. Er had wat meer diepgang in kunnen zitten wat betreft de achtergronden van de hoofdrolspelers.

Cijfer 8,5.

Saskia d.d. 19-10-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik geef dit deel een 9-.

Daniëlle d.d. 28-10-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal wel aardig leuk geschreven. Er zaten verrassende elementen in.

Auriane d.d. 28-10-2007

-------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje is geweldig, genoeg passie/verlangen en leuke bijrollen van kok en andere piraten. Zelfs vriendin Lorelei en de plaatselijke smid die zich uitgeeft voor kapitein, zijn leuk om te lezen.
Helaas worden weer de hoofdpersonen uit elkaar gedreven en vinden ze elkaar negen maanden later, wat ik nogal lang vind.
Zij heeft inmiddels zijn kind gekregen van hun ene nacht passie en het hele geluk is weer in de laatste zeven bladzijden beklonken.
Het einde vind ik dus niet geweldig, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Verder genoeg diepgang, humor en spanning tussen Serenity en Morgan. En een leuk epiloog.

Cijfer:7

Zeemeermin d.d. 17-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit verhaal heel goed!
Ik denk dat dit de eerste van McGregor is, die ik gelezen heb en ik ben verkocht moet ik zeggen!

Ik moet me wel aansluiten met de opmerking dat al die maanden wel erg lang duurde voordat ze elkaar weer vinden. Ik vond de epiloog dan weer iets minder.
Inderdaad, de lokale smid die voor kapitein moet spelen, om Morgan jaloers te maken, vond ik hilarisch!
Het leest ook heel lekker weg. Ik geef een 9 (omdat er eigenlijk bijna geen erotiek in te vinden is), anders was het een 9,5 ...

Ik vond de hoofdpersonages elkaar waard, zij kon best haar mannetje staan tegen een piraat.

Het is lang geleden dat ik nog eens ‘een piraatje’ gelezen heb en ik denk dat ik er weer eens een paar tussen de stapel uit ga halen ...

Ladybug d.d. 30-09-2008

-------------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijk humorvol boekje, je lachspieren worden regelmatig op de proef gesteld.
De stoere Morgen heeft het maar zwaar te pakken en de koppige kwebbelgrage Serena is een gil van een vrouw, die weet je het bloed onder de nagels uit te halen…. Heerlijk.
Die twee samen is een genot om te lezen, het verhaal zelf vind ik iets minder.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 24-09-2009

-------------------------------------------------------------------------------------------

Een heel goed verhaal, dat zeer vlot leest.
Ook zeer toffe personages. Enkele personages uit het eerste deel (CL 718: Verleidelijk lokaas) komen ook in dit deel voor.
De hoofdpersonages, Morgan en Serenity, zijn een zeer leuk koppel. Ze maken graag ruzie, maar kunnen eigenlijk niet zonder elkaar, al duurt het wel lang eer ze dit laatste zelf doorhebben.
Verder zitten er ook zeer leuke dialogen in het boek en het blijft boeiend tot op het einde.

Mijn cijfer: 8

Fienemien d.d. 06-03-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------

Amerika 1793. Serenity James, die voor de krant van haar vader werkt, komt per toeval achter de ware identiteit van een piraat. Morgan Drake, piraat in kwestie, zit met haar opgescheept wanneer Jake, zijn vriend, Serenity ontvoert en naar zijn schip brengt.
Ik vond dit niet zo’n goed verhaal. Ik vond Morgan en Serenity niet bij elkaar passen. Naar het einde toe is er wel wat erotiek, maar echte romantiek ontbrak. Het einde vond ik al helemaal niets. Humor zat er wel in, vooral wanneer de kok en Kit moppen vertellen tegen Serenity.
Als nevenpersonage is er Jake/Jack die de hoofdrol heeft in het vorige deel uit deze reeks, CL 718 Verleidelijk lokaas. Jake moet van zijn vrouw Lorelei een jurk gaan ophalen en zonder het haar te vertellen, vertrekt hij mee op een wekenlange reis samen met Morgan. Je zal maar met hem getrouwd zijn!
De schrijfster maakt een fout met de data. Tussen beide verhalen zit volgens de data, vermeld in de boeken, dertien jaar. Terwijl er in het boek meerdere aanwijzingen staan dat er slechts drie jaar tussen de twee boeken zit. Zoals: ‘drie jaar geleden’; zoals Kit die zich nog altijd niet hoeft te scheren...

Cijfer: 6,5

Martine d.d. 31-08-2012

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling