ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 maart 2024 12:12




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 856 - Val voor mij
BerichtGeplaatst: 29 maart 2010 11:02 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 20 nov 2008 19:55
Berichten: 187
Wat ik echt had bij de Engelse versie was dat 'onderbuikgevoel'. En dat hoopte ik ook tegen te komen in deze versie en dat is helemaal gelukt!
Lochlans trouw aan zijn familie en volk wegen hem zwaar, maar toch weet hij dat hij hun nooit de rug toe zal keren. Zijn vader heeft hem altijd verteld dat het leven hard is en dat hij altijd zal worden gezien als de leider van zijn clan, niet als de man die er achter schuil gaat.
Hij hoopt zijn verloren broer Kieran terug te vinden, maar dat gaat nog niet zo makkelijk als gedacht.
Catarina is een flierefluiter met een groot hart. Ze dreigt uitgehuwelijkt te worden en ze is niet van plan om zich zonder slag of stoot over te geven.
Ze is ontzettend blij dat Lochlan haar beschermt tegen het gevaar dat ze overal op zich afroept.
Wanneer ze elkaar tegenkomen, kunnen ze elkaar eigenlijk niet uitstaan. Maar hoe verder de reis zich vordert, des te meer dat standpunt gaat wankelen.
Het is heerlijk om te lezen hoe ze naar elkaar toegroeien en hoe Lochlan langzaam ontdooit. Hij is echt een ruwe bolster, blanke pit, zo'n heerlijke man. Pff...
Ook het verhaal er omheen, met Bracken en zijn broer en zus, is super. En natuurlijk Simon, Stryder, Het Broederschap....
Ik denk dat het wel belangrijk is dat de lezer van dit boekje de andere verhalen ook kent, aangezien er veel personen in voorkomen die eerder aan bod zijn geweest.

Kaft: Geef Kinley MacGregor een middeleeuwse Schot en zij brengt gegarandeerd haar vele fans aan het dagdromen. Val voor mij is haar zoveelste proeve van bekwaamheid.

Hier ben ik het volkomen mee eens, ik ben ontzettend blij met deze vertaling. Zowel in het Engels als in het Nederlands verlaat het mijn boekenkast nooit meer.

Cijfer: 10 Absoluut!

Annemiek d.d. 03-12-2009.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Wat een prachtig verhaal!
Lochlan en Catarina zijn meteen al voor elkaar bestemd. Je gaat zo in het verhaal op, dat het lijkt alsof je erin meespeelt
Wat een lieve, stoere Schot is Lochlan, en Catarina is zo lekker tegendraads.
Het blijft tot het einde toe spannend en ik vond de ontknoping zeer verassend!
Ik ben ook echt benieuwd of, en wanneer, er een vervolg komt...

Beoordeling: 10

Mirjan d.d. 22-12-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat hoofdrolspeelster Cat al in CL 767 meespeelde en Lochlan ook al een bijrol in drie eerdere boeken had, keek ik erg naar dit verhaal uit.

Na het zeer goede verhaal over Braden (CL 743) en de perfecte verhalen over Sin (CL 752) en Ewan (CL 767), valt het verhaal over de vierde broer Lochlan toch een beetje tegen.

De hoofdrolspelers zijn goed, maar er zitten te veel verhaallijnen die niet goed uitgewerkt zijn binnen het aantal bladzijden. Ik miste vooral de reacties van Braden, Sin en Ewan en hun moeder over de ontknoping rond de vijfde broer Kieran. Vooral omdat de verhaallijn als een rode draad door de eerdere boeken liep.

Kortom: een aardig boek, maar een onvolledige ontknoping/afronding van het vervolgverhaal.

Gerbright d.d. 19-05-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit geen briljant boek van Kinley. Haar andere (zoals Sin) waren toch beter qua verhaal.
Al met al wel weer leuk en door bijpersonages ook wel interessant. Beetje vervelend einde ja en het lijkt me dat alles nu afgesloten is.
Ik hoop dat Kinley gauw met een nieuwe serie komt.

Alicia d.d. 20-05-2011

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling