ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 23:01




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:10 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Dit is, wat ze noemen, een FANTASTISCH boekje! Ik heb werkelijk de héle tijd plat gelegen van het lachen! Dit verhaal sleepte me mee tot het einde en er is werkelijk geen enkele scene waarin er niets lachwekkends gebeurd! Gewoonweg een topper!

Mijn cijfer: 9

Frenia d.d. 17-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is al weer even geleden dat ik deze heb gelezen (een paar maanden), maar ik kan me hem nog goed herinneren. Ook ik heb dubbel gelegen. Het commentaar in mijn database staat er als volgt: Met geweldig veel humor geschreven. Zij is werkelijk prettig gestoord en hij gaat daar heel gemoedelijk mee om. Ik vind een origineel verhaal, scherpe, intelligente dialogen, humor en passie de belangrijkste ingrediënten voor een goed boekje. Soms blinkt een boekje meer in het één dan het ander uit. Hoe het met de andere ingrediënten zat ik dit boekje weet ik niet meer, maar met de humor zat het zeker goed!

Petra d.d. 18-01-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit boekje was echt super leuk.

Hannie d.d. 09-07-2004

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gillian zorgt voor heel wat grappige, humoristische situaties. Het boek zit dan ook vol met humor die te gek voor woorden is. Ook de erotische scènes zitten vol humor. Naar het einde toe wordt het ook wat spannend.
Als interessante nevenpersonages zijn er vooral de bediendes, waaronder een drieling, en Nick, die sinds Elizabeths dood niet meer praat.

Dit is deel 1 uit een driedelige reeks

Cijfer: 9

Martine d.d. 09-06-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het was voor mij in het begin redelijk verwarrend wie nu juist wie was, maar naargelang het verhaal vorderde ging het wel goed.
Gillian was zeer spontaan in alles, dat gaf wel leuke momenten.

Ik geef het een 8.

Denise d.d. 20-10-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb genoten van dit verhaal.
Gillian is een geweldige vrouw, maar de ongelukjes die ze veroorzaakt zijn niet altijd geweldig. Noble is een man die veel heeft geleden, maar zich niets aantrekt van het hele ‘ton-gebeuren’. Hij leeft zijn eigen leven en zoekt een vrouw voor zijn zoon.
Samen vinden ze elkaar al gauw en maken veel mee.
Een leuk dingetje vind ik het hoe ze altijd denkt over Noble: ‘mijn Lord Vurige Kussen’ of ‘mijn Lord Onderwereld’ en ga zomaar door, geweldig ...

Dit boekje heeft een goed plot, humor, leuke hoofdrolspelers en leuke bijrollen.

Beoordeling: 9

Nicole d.d. 07-01-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling