ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 27 apr 2024 20:33




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 17:00 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Ik had niet veel moeite om in de verhaal te stappen en geboeid te blijven. Het is een heel heftig verhaal en het slot heeft mij totaal verbijsterd. Meestal heb ik wel snel door wat het einde ongeveer is. Het verhaal is heel erg bloederig en dat is wel een beetje wennen.
De pluspunten waren uiteraard Lady Jillian Daventry en Connor Monroe; heel erg goede karakters in dit verhaal. Beiden sterk neergezet. Zij is uiteraard heel erg koppig en hij overbezorgd.
De minpunten waren dat ik niet precies weet wat er met de dader van de moorden op de dierbaren van Connor is gebeurd. Connor heeft geen originele achternaam. Hij heeft niet echt veel familie. We weten niet wat de toedracht is van de dood van Jillians moeder.

Erotiek: Weinig
Humor: Niet superveel
Cijfer: 9,0

Chickening d.d. 21-11-2007

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook een erg leuk boek (enige minpuntje vind ik met dit soort spannende boeken, dat de romance niet centraal staat, maar meer de jacht naar de boef. Verder waren de spanning, passie, dialogen, bijfiguren etc. prima!).

Leuk detail: Het tweede deel van deze serie (nog niet vertaald) gaat over de zus van Lillian, Maura. In dit boek ontmoet ze tijdens een feest de Graaf van Hawksley. Het is maar heel vluchtig, maar er staat dat de graaf Maura indringend aankijkt ... Dat belooft wat voor het volgende boek!

Beoordeling: 8

Saskia d.d. 05-02-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb juist het boekje uit en ben benieuwd naar de rest.
Dit verhaal was echt wel goed, met spanning, humor enz. Er zat echt van alles is!

Ik geef het een verdiende 8,5!

Denise d.d. 01-12-2008

--------------------------------------------------------------------------------------------

Een heerlijke vrijgevochten Lady Lilian, een vrouw die haar doel kosten wat het kost wilt bereiken.
Connor, achtervolgd door verschillende moorden op zijn dierbaren, wil en kan zich niet met haar inlaten. Als dochter van een markies is zij veel te hoog gegrepen.
Leuk plot, leuke dialogen, passie en een beetje humor. Spanning is er meer dan genoeg.

Beoordeling: 8,5

Nicole d.d. 18-09-2009

--------------------------------------------------------------------------------------------

Engeland 1817. Jillian Daventry (en niet Lillian zoals op de achterkant van het boek staat) helpt Tolliver, een politieagent, bij het oplossen van moordzaken. Connor Monroe kan haar hulp goed gebruiken, immers een aantal mensen waar hij om geeft is recent omgekomen. Jillian vermoedt dat het om dezelfde dader gaat en bijt zicht vast in de zaak.
Jillian wordt gedreven door wat haar moeder overkwam, die werd een aantal jaar eerder vermoord en volgens haar werd de verkeerde man hiervoor beschuldigd.
Connor doet zijn best Jillian, tot wie hij zich onmiddellijk aangetrokken voelt, op een afstand te houden. Immers, al wie hem na staan worden vermoord.

Het verhaal bevat een goede mix tussen spanning en romantiek, waarbij ook genoeg erotiek aanwezig is. Jillian is een zeer zelfstandig personage, vastbesloten de moorden op te lossen. Connor heeft een slachtofferrol die gelukkig niet meelijwekkend is. Als nevenpersonages zijn er de twee jongere zussen van Jillian die elk een eigen verhaal krijgen.
Tip: Lees de drie verhalen zeker in de juiste volgorde.

Cijfer: 8,5

Martine d.d. 24-04-2012

--------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling