ChasingDreams Beoordelingen Forum

Boekbeoordelingen van leden van het Forum ChasingDreams
Het is nu 28 apr 2024 17:03




Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: CL 627 - Geloof in mij
BerichtGeplaatst: 04 dec 2008 16:59 
Offline
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 19 nov 2008 22:51
Berichten: 828
Woonplaats: Belgie
Heel erg leuk boekje! Ook deel 2 van deze trilogie is zeer ontspannend. Alle ingrediënten zitten erin: Passie, intriges, humor en mystiek (daar ben ik dol op).
Lady Krysta is een speciaal soort meisje, dat zich vaak stoerder voordoet dan ze werkelijk is. Ze is dapper, maar ook bang voor zichzelf en haar achtergrond. Het is belangrijk dat Hawk van haar gaat houden, gezien het lot van haar moeder. Wat zij niet doorheeft is dat Hawk al ergens in het midden van het boekje van haar houdt. Terwijl het toch overduidelijk is.
Hawk is heerlijk! Hij is zo’n goedzak, ondanks zijn vele overwinningen op het slagveld. Hij is stoer, intelligent en écht lief.

Mijn cijfer: 9+.

Maaike d.d. 29-08-2006

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik had het boekje bijna in één ruk uit. Ik vond het leuk dat er wat bovennatuurlijk dingen in voorkwamen. Krysta was een leuke hoofdrolspeelster, niet dom of zo, maar met lef juist.
Hawk vond ik ook leuk, vooral in het begin van het boekje als hij op het mooie 'dienstmeisje' van Krysta valt en dan eigenlijk niet weet wat te doen.

Al met al geef ik het een 8,5.

Chantal d.d. 25-09-2006

-------------------------------------------------------------------------------------------

Het tweede boekje uit deze serie is weer geweldig!
Ik heb nummer 637 nog liggen en daar kan ik mij nu al op verheugen.

Cijfer: 9,5.

Ellen d.d. 10-03-2008



-------------------------------------------------------------------------------------------

Een geweldig verhaal!
Het verveelt geen moment en leest lekker weg.

Romkje d.d. 19-06-2010

-------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vond dit boekje iets minder dan het eerste deel, maar het was evengoed een heel leuk boekje. Vooral leuke humor en leuke wendingen in het verhaal.

Op naar deel 3!

Mijn beoordeling: goed!

Monique d.d. 26-06-2011

-------------------------------------------------------------------------------------------

In dit verhaal is het Lord Hawk, broer van Cymbra uit het eerste deel van deze trilogie, die voor een huwelijk staat met de hem onbekende Noorse Lady Krysta.
Krysta besluit haar toekomstige echtgenoot wat beter te leren kennen en vermomt zich als bediende.
Het verhaal heeft ook een magisch tintje, er is immers wat met Krysta, ik ga nu niet vertellen wat, dat wordt duidelijk in het verhaal. Voorts is er ook genoeg spanning aanwezig. Krysta heeft al snel enkele vijanden die haar het leven zuur maken. De verrader, die ook al in het vorige verhaal voor moeilijkheden zorgde, wordt ontmaskerd. Er zijn ook mooie romantische en erotische momenten tussen het koppel.

Cijfer: 8

Martine d.d. 05-10-2011

-------------------------------------------------------------------------------------------


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Ga naar:  
cron




Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling